M-am lasat!... Partial!...

Nu-mi plac, in mod deosebit vorbind, concursurile online. Nu-mi plac, in speta, concursurile online "cu voturi", concursuri care se intind pe o durata de cateva saptamani, cel putin. Desi marturisesc ca imi place competitia. Dar, sincer vorbind, nu am rabdare sa ma milogesc zi de zi la toti contactii (ca sa nu spun chiar prietenii!) mei de pe net sa intre pe un anume profil de pe un anume site si sa dea un clic sau sa scrie un cod. Stiu sigur, sau cel putin banuiesc!, ca toata mascarada asta este facuta cu scopul de a crea un anume trafic pe acele site-uri, in scopul de a-i atrage macar pe unii dintre cei care intra pe acolo sa cumpere produse sau servicii oferite de acele site-uri si sa le aduca niscaiva profit.
Nu spun ca nu as face promovare unor anumite siteuri, fie ele magazine online sau site-uri specializate in alte domenii. Am si facut-o deja si inca le mai fac promovare. Insa o fac indirect, discret si non-agresiv pe cat posibil, prin discutii "la tema", insotite de plasarea unui banner la loc vizibil. Si chiar am castigat uneori din asta si sper sa mai castig. Nu spun ca nu am participat la concursuri constand in a raspunde la o anume intrbare sau trimitand un anume mesaj si apoi asteptand un eventual premiu obtinut prin tragere la sorti. Insa toate aceste lucruri nu-ti iau asa de mult timp ca si concursurile "cu voturi".
De aceea mi-am spus ca nu ar fi rau sa renunt la acele concursuri ce mananca o buna bucata din viata de zi cu zi si sa particip doar la multele, cat de multele concursuri la care se poate participa scurt, extrem de scurt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu