La multi pentru cei care poarta numele de Constantin si Elena!

Am prins momentul sa impusc doi iepuri dintr-o lovitura...adica sa felicit pe toti cei care poarta aceste nume sfinte,dar si sa va spun ca-mi este cam dor de 100RO...dar asta e,din pacate  NU LE PUTEM AVEA PE TOATE,renuntam la unele in favoarea altora..sa nu ma plang insa!...ma aflu  in una dintre cele mai frumoase regiuni ale Italiei,mai precis in regiunea Emillia Romagna ...si mai precis la Imola,un oras absolut superb,asezarea lui este minunata,inconjurat de coline strabatut de  un rau care curge de-a lungul pistei Ferrari,dau un aspect de adevarat rai,mai ales ca vegetatia este abundenta,specii dintre cele mai diferite de copaci iti fura privirea...cladirile au o arhitectura aleasa,sa nu va spun de centrul vechi al orasului,care pe mine m-a dat gata!E minunat!m-as plimba toata ziua si nu m-as plange ca ma dor picioarele...
Am si marea aproape...la sfarsit de saptamana ma duc la Rimini sau la Ravena....
Am facut ceva poze,dar uituca cum sunt (ca sa nu spun cascata...:)  )ufff!!!am uitat cablul de descarcare acasa...va trebui sa caut unul nou,sa postez si poze pe blog...dar asta in articolele urmatoare...
Pana atunci multa sanatate si impliniri pe toate planurile celor sarbatoriti,iar celor nesarbatoriti un weekend minunat!

Un comentariu: