Retele de socializare

Nu sunt adeptul retelelor de socializare in care sa intri la infinit. Cel mai bine este, cred, sa intri in 2-3 (maxim), dar de care sa profiti cat mai mult cu putinta.
Nu caut neaparat prieteni in astfel de retele. Ma intereseaza mai mult, mult mai mult, sa-mi promovez... interesele, sa reusesc sa castig ceva de pe urma lor. Promovand ceva intr-o astfel de retea, reusesti adesea sa-ti expui ideile cat mai multor amici... virtuali, care sa te ajute, daca se poate dezinteresat, la nevoie.
Marturisesc ca de vreo 2-3 ori am fortat nitel lucrurile, riscand sa mi se stearga contul, pe motiv de.... exagerarea cu activitati considerate... spam. De aceea incerc sa nu-mi promovez interesele dincolo de limita dincolo de care nu se mai poate face nimic.
Cineva imi spunea ca Internetul este o baza larga de date ce trebuie exploatata intens. Sunt intru totul de acord... Informatiile sunt imense si pot fi accesate aproape instantaneu. De ce sa nu profit de situatie?

Un comentariu:

  1. Ati auzit ca s-a inventat o noua retea de socializare care te plateste pentru ca inscrii gratuit pe altii? Poti cumpara si actiuni ale companiei pentru ca valoarea lor cresc mereu. Stiu persoane din Romania care in 2010 au facut din asta zeci de mii de euro. Poti face bani multi chiar si fara sa investesti nimic. Pe cei doritori va astept cu detalii pe messenger, id-ul meu este sursadebani

    RăspundețiȘtergere