:: Povestea unei profesoare!!!

Titlu: Povestea unei profesoare!!!
Autor:: WaLy Valentin
Articol: Am sa va spun o poveste foarte frumoasa , despre o profesoara care a venit la o scoala exact in anul in care cea mai nebuna clasa a ajuns in a-8-a. Sa va prezint personajele : Profesoara (Catrina betiva) , Eu (narator si personaj) , Micutu' ("elevul preferat al profesoarei" , cu ghilimelele de rigoare) , Mistretu' , Eva Kent si un personaj colectiv (o clasa de nebuni).

Povestea noastra este plasata intr-o scoala generala din Romania , incepe si se termina odata cu anul scolar. Era cam prin toamna , toti eram cam tristi , dar nimeni nu banuia ce poama de profesoara ne asteapta la ora de Tehnologie si cate peripetii vom avea cu aceasta profesoara. Inca din prima ora noi toti am "mirosit-o" ca e o profesoara mai proasta din fire si cu care putem sa ne distram , asa ca eu am dat startul la nebunie. Avand pica pe ea ca ma dat afara pe nedrept , ora urmatoare am cerut frumos voie la baie si cand am iesit afara am aruncat cu hartie in ea nimerind-o in cap , dupa mine au urmat si altii , un capac de pix in frunde , un cotor de mar care era s-o pice si o trusa de geometrie care i-a trecut pe langa picioare. Alti elevi inclusiv eu dadeam drumu la telefoane cu tot felu de sunete idioate in timpul orei , iar la o ora , Eva Kent a intrebat daca o cunoastem pe "Catrina betiva" , dar in gura mare sa auda si profa (daca nu v-ati dat seama asta era porecla profei). La o alta ora Micutu' revoltat ca a primit patru a facut putin scandal prin clasa si intr-un final pentru a atrage atentia s-a asezat in locul profesoarei , pe scaun , la catedra , in acest timp Mistretu facea galagie ca el vrea 10 ca si-a scris tema. Pe la final elevii i-au pregatit o surpriza si anume i-au udat scaunul cu apa , dar din pacate nu s-a asezat , urmatoarea ora cei care i-au udat scaunul au fost cei de la a-7-a , iar cretina de profesoara chiar s-a asezat si a iesit un show total. Acum saracei profesoare ai e frica sa mai intre la noi la ora.

De curand eu am raspandit un zvon cum ca asa-zisa Catrina betiva , chiar ar fi betiva si chiar bea , zvonul a rasunat in toata scoala si chiar daca e un zvon eu stiu sigur ca asta e adevarul. Povestea se termina aici , a durat un an scolar in care fiecare ora de tehnologie a fost o ora in care ne-am distrat la maxim si am ras cu Catrina betiva , o profesoara care nu stie nici ce preda.

Acest articol il puteti gasii si pe <a href="http://www.wikiday.info/"target="_blank">Wikiday</a> , scris tot de <a href="http://djwaly21.blogspot.com/"target="_blank">mine</a>.
--
Visitor Ip: 89.46.14.69

Un comentariu:

  1. S-a strecurat o mica greseala atunci cand am scris articolul , am uitat sa pun un "space" la codul HTML. Greseala e la sfarsit unde codul s-a amestecat cu cele 2 cuvinte , rog daca se poate ca cineva din "conducere" sa-mi remedieze si mie problema.

    RăspundețiȘtergere