:: Gluma proasta

Titlu: Gluma proasta
Autor:: anelises
Poza:
Articol: Recunosc ca am stat ceva sa vad daca am facut vreo gluma proasta si raspunsul a fost...nu, sigur nu! In schimb mi s-a facut cateva glume destul de proaste.Sa va povestesc una din ele.
Eram eu singurica acasa, totul frumos, vorbisem cu prietenul meu daca sa ne intalnim undeva sau sa vina la mine.Nu hotarasem nimic asa ca, fiecare la casa lui..sau cel putin asa credeam eu.In ziua aia eram doar eu cu tzooky acasa, asa ca la ora 12 l-am scos afara.(tzooky fiind cutzu meu)apoi imi vedeam de treaba mea, ascultam muzica cand primesc un telefon, era prietenul meu care ma anunuta ca nu mai poate veni la mine ca nu stiu ce treaba avea cu jocurile.ei...asta e, zic eu...dupa vreo 10 minute suna cineva la usa, tzooky incepu sa latre, iar dupa cateva secunde vedeam cum manerul usii se misca. cineva umbla la usa. auliuuu, zic eu, pana aici mi-a fost! m-am speriat, m-am dus la usa sa ma uit pe vizor- nimik, era astupata! apoi auzeam niste susoteli si tot incerca usa, apoi a inceput cu lovituri in usa! eu deja eram paralizata de frica! in prostia mea tineam de usa contra ca nu cumva sa poate intra! ma gandeam , doamneee cum fac sa ajung la telefon si sa imi sun prietenul !
sa il anunut ca cineva vrea sa-mi intre in casa fortat!deci eu tineam de usa sa nu poata intra iar telefonul imi era in dormitor.m-am hotarat, m-am dus dupa telefon! cand dau sa sun, aud pe hol soneria unui telefon! zic...ba esti nebun? dupa ce mi-a raspuns, i-am deschis usa apoi fix in pat m-am pus si am avut o criza, tremuram toata si plangeam incontinuu! inima imi batea extrem de tare si nu ma puteam controla! am inceput sa dau in el, el se speriase, si cand m-a vazut asa si-a cerut scuze. nu m-am linistit vreme de 1 ora. Doamne aia a fost cea mai proasta gluma facuta de cineva mie.EVER!Eu de fel sunt fricoasa, si daca suna cineva necunoscut la usa nu ii raspund, d-apoi sa imi miste de clanta si sa dea cu picioarele!
Domnul s-a revansat atunci si mi-a facut ceva bun de mancare, dar tot nu l-am iertat pentru ideile proaste ce le avea.
http://www.anelises.blogspot.com/

Visitor Ip: 188.27.192.212

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu