SPUNE NU DROGURILOR!





Frumusetea macilor ne aduce aminte si de altceva... tabloul se numeste: OPIUM
Eu insa m-am alaturat celor care spun:NU DROGURILOR, chiar daca tabloul e la loc de cinste in casa mea.
Nu vreau nici un fel de "drog usor" la liber.
Eu sunt o mare consumatoare de cafea, mai si fumez...si sunt dependenta de acestea.
"Dau un cal, pentr-o tigara", as da "un regat pentru o cafea"... sa nu spuna nimeni ca exista "droguri usoare" si nu creaza dependenta, asta-i vrajeala prin care-i atrag pe viitori consumatori!
PAZEA!

8 comentarii:

  1. cafeaua- drog greu/drog usor, alcoolul- drog greu
    marijuana- drog usor, nicotina- drog greu

    SpuneNUdrogurilor? Cata ipocrizie sa fi anti-drog dar sa fumezi si sa consumi cafea...

    www.stopignorantei.blogspot.com :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Andrei,
    eu cred ca era mult mai multa ipocrizie daca nu spuneam adevarul.
    Tocmai asta am vrut sa scot in evidenta, ca daca ai inceput un consum nefast organismului, fie el chiar un drog usor, nu te mai opresti!:(
    Multumesc de lectie, nu stiam despre cafea si nicotina ca sunt droguri grele...m-ai pus pe ginduri.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Andrei
    As lasa totusi termenul "ipocrizie" deoparte...

    RăspundețiȘtergere
  4. @heramariana: intra pe blogul meu droguri101.blogspot.com si aflii cam tot ce vrei despre droguri :)

    @grosso modo: Se potriveste(vea) in context :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Andrei eu pot sa citesc, dar nu ma las de cafea, pote nici de tigara, pina nu ma opreste doctorul meu.
    Sotul meu s-a lasat de fumat, dupa un preinfarct, dar nu a renuntat la cafea. Asta e...
    De aceea eu nu indemn pe nimeni sa faca ce fac eu, si cu atit mai mult, n-as vrea sa aiba tineretul si copii mei acces la droguri de nici un fel.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu sunt de acord cu modul de abordare al problemei. DACA SUNTETI IMPOTRIVA DROGURILOR nu ziceti "NU DROGURILOR" pentru ca astfel le dati atentie, ci spuneti "DA VIETII SANATOASE" Cu cat vorbim mai mult despre lucrurile rele din jurul nostru cu atata le dam mai multa atentie, si le facem mai puternice si mai importante, si astfel le dam energia necesara ca sa existe printre noi.

    Daca am spune DA unei VIETI SANATOASE, sau DA FRUCTELOR, etc.. si nu ne-am mai preocupa de droguri lumea ar fi mai buna (desi nimeni nu-mi da credit pt aceasta, inca nu suntem la un nivel destul de dezvoltat, ma refer ma multi dintre noi - nu vreau sa jignesc pe nimeni de pe acest blog, eu ma refer la societate in general)

    Tigarile, cafeaua, dulciurile si taote cel esunt droguri, chiar si ciocolata este un drog, pentru unii chiar si TV-ul este drog, cand devind dependenti.

    FI INDEPENDET (nu t elasa sa devii dependent de nimic, nici de blogging, nici de calculator, nici de anumite mancaruri.. ia cate putin din toate, si FI MODERAT !!!!)

    Succes tuturor in a fi moderati in viata voastra si cu viata voastra

    RăspundețiȘtergere
  7. Alexandru, si tu ai dreptate.:)
    Am vazut undeva o solicitare cu privire la nesustinerea drogurilor, am vrut sa particip in felul meu, dar nu am mai gasit eticheta respectiva...
    De fapt ma ingrijoreaza legalizarea "drogurilor usoare", care atrag dupa sine tot felul de nenorociri cum ar fi traficul de droguri, de arme, plus dramele personale.
    Nu am auzit inca sa moara cineva de prea multa ciocolata.:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Si totusi devi dependent si iti face foarte rau chiar si dependenta de ciocolata. Nu trebuie neaparat sa mori ?

    Si in plus trebuie lasat fiecare sa faca ce crede si cum crede. Fiecare are dreptul la decizie.

    Omul nu trebuie ingradit ci poate ajutat si educat. Decizia tot el trebuie sa o ia pana la urma.

    Daca-l ingradesti nu faci altceva decat sa ii sporesti curiozitatea in legatura cu lucrul interzis.

    RăspundețiȘtergere