Revelion vienez





Revelionul vienez a fost pot sa spun diferit de toate cele pe care le-am petrecut pina acum...de ce spun asta?pentru ca incepind de la meniu si terminand cu desfasurarea serii,totul a fost sa zic asa nou pentru mine...
Evident,ca masa a fost combinata si cu preparate romanesti ca eram cam jumatate-jumatate ,fetele venite de la Bucuresti  Zoe si eu fiind  totusi pentru  niscaiva bucate de-ale noastre,carevasazica,am facut ciorba de burta(ca asta si-a dorit  si Karl,consortul prietenei mele)dar si sarmalute si piftie...pe care le-am preparat eu,vreau sa spun ca din ciorba n-a mai ramas nimic azi...s-a evaporat!:))



Am facut poze mai mult in strada unde am iesit la miezul noptii cum e obiceiul pe aici sa se faca un adevarat regal pe cer cu artificiile care au durat aproape o ora...mi-era frig,dar spectacolul am inteles ca trebuie "consumat"savurat de spectatori,asa ca m-am supus obiceiului.Am ciocnit sampania in strada,Karl a dat drumul la muzica din Range Rover-ul,la radio Viena se transmite la miezul noptii "Valsul vienez ",s-a dansat in strada vals,eu am facut poze ca deh!eram solo...La drept vorbind mie cel mai mult mi-a placut teracota din salon care e facut intr-un mare fel...sus este un pat,poti sa te odihnesti la caldura emanata de placile de teracota,imi amintesc ca asa ceva avea in Rusia o matusa de-a mea,si.-mi placea sa merg si sa dorm la ea numai pentru teracota,ca rusii nu mi-au placut niciodata...desi na! unii erau parte din familia mea sa zic asa.



6 comentarii:

  1. Teracota intr-adevar e deosebita,eu inca n-am vazut asa ceva..:)Cred ca a costat cateva mii bune de euro...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm!!!mii?zeci de mii....se prelungeste pina pe casa scarilor...e imensa...adevrata arta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiecare placuta e lucrata manual,comanda speciala facuta in China...daca o vezi in realitate,te uiti la ea citeva minute s-o admiri ca pe un tablou...

    RăspundețiȘtergere
  4. da, teracota super faina.
    ei, na, tasha nu ți-au plăcut rușii niciodată.
    dar dostoievski, dar tolstoi, dar ceaikovski, dar rahmaninov, dar baletul rus ... chiar ieri am văzut pe moscova 1 un film vechi, zolușca, cenușăreasa ... nemaipomenit ... rușii sunt artiști desăvârșiți ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Selena,stiu eu ce spun...din cauza rusilor mama a avut de suferit,s-a nascut linga Cernauti,cand rusii au ocupat zona in 1940 ...a trebuit sa se mute in Romania,tata era primar acolo,intr-o localitate aproape de Kelmentzi,a trebuit sa se refugieze,au parasit proprietatile si au venit in Bucuresti la o sora de-a tatei.El a murit in Bucuresti 11 ani mai tarziu,cu doua luni inate de a ma naste eu...
    Sa-i iubesc?
    Iubesc cultura lor,imi place Ceaikovski,evident!cui nu-i place?am vrut sa vad Moscova dar n-am ajuns decat pina la Riga...apoi m-am maritat si sotul meu fiind politist nu putea merge in strainatate,am intrerupt legatura cu verii mei,ochii care nu se vad se uita...din pacate...:(

    RăspundețiȘtergere