Raspuns (2) pentru Rontziki

1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Da. Nu-mi place sa indoi paginile unei carti, oricat de veche ar fi.

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă "da" care a fost aceasta?
Nu.

3. Citiţi în baie?
Rar de tot.

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă "da" care ar fi fost aceasta?
Da. Prin liceu povesti scurte. In facultate, prin anul 1 ma apucasem eu de piese de teatru...
5. Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?
Nu stiu. Nu am tinut evidenta acestui lucru.

6. Care este cartea preferată?
imi este greu sa aleg. Ce-mi vin acum in mine: "Cel mai iubit dintre pamanteni" (M.Preda) Demonii (Dostoievski) Invierea (Tolstoi) Mai presus de toate (Eric Knight) Gran Canaria (A.J. Cronin)Jane Eyre (C. Bronte)...................................................................

7. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?

Da. Cartile care-mi plac si-mi raman in sufelt sun recitite chiar si de 2 ori.

8. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?

Eu as vrea sa ma intalnesc cu fiecare autor pe care l-am citit. Mi se pare interesant si inedit.:)

9. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Cu cei care citesc.

10. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Uneori curiozitatea. Alteori aud ca i se face reclama de colegii mei. De obicei autorul sau un fragment pe care il zaresc pe undeva.

11. Care credeţi că este o lectură "obligatorie", o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Subscriu raspunsul Liviei si anume "Cine suntem" de Dan Puric.

12. Care este locul preferat pentru lectură?
Oriunde si oricand...

13. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
Foarte rar ascult muzica cand citesc.

14. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Rar. Am citit si asa cand tineam neaparat sa citesc o anumita carte si nu o gaseam la cineva si nici nu aveam bani sa mi-o cumpar.Dar prefer cartea, palpabila:P

15. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Sa fim seriosi. Citesc carti de la oricine imi imprumuta...

16. O carte este pentru mine... Cum aţi descrie o carte?
Un lung sir de ganduri si trairi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu