Mi-e dor...

Mi-e dor de tine, îţi spun repetat,
Mi-e dor de zâmbetul ce nu l-am uitat,
Mi-e dor de atingeri şi şoapte,
Mi-e dor de iubire , la ore în noapte,
Mi-e dor de doi ochi ce dulce-mi zâmbesc,
Mi-e dor de buzele ce sărută Dumnezeiesc,
Mi-e dor de un deget să-mi mângâie faţa,
Mi-e dor de iubirea ce-mi înfrumuseţează viaţa,
Mi-e dor de un braţ ce-al meu cap să-l pun,
Mi-e dor de un suflet cu foarte mult bun,
Mi-e dor de un gând dintre cele mai bune,
Mi-e dor de carisma omului minune,
Mi-e dor de-o plimbare ţinându-ne de mână,
Mi-e dor şi de ploi, dar şi de furtună,
Mi-e dor de copilul din mine ce strigă,
Mi-e dor de o viaţă ce nu mă intrigă,
Mi-e dor de-o vacanţă la mare, la munte,
Mi-e dor să îmi scrii amintiri pe-a mea frunte,
Mi-e dor să îţi spun cât de mult te doresc,
Mi-e dor de tine,  te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu