In bratele ingerului





Iubesc un inger. Il iubesc cu adevarat! E mereu undeva in ceata din urma mea, in intunericul de dinaintea mea…

Ingerul meu, ingerul meu are sufletul de cristal. Si imi imbraca in fiecare raza de luna fericirea in cristalul sau. Apoi il saruta in palmele lui in forma de stele…si o trimite printre flori.

Ingerul pe care il iubesc…are ochii ca abisul uitarii, si parul castaniu,reflexii de ciocolata amaruie. Parfumul lui de vis, imi comanda sperante in galaxii noi, mereu altele, pentru ca , vedeti voi, ingerul pe care il iubesc este asemenea fumului din cenusa unui liliac: mereu acolo cand nu il chem., etern langa mine cand am nevoie.

Aseara plangeam. Si oglinzile mi-au reflectat lumina lui pe perna. Camera sufletului s-a luminat, iar genele picurau inlacrimate de idea reusitei. Ingerul meu m-a invatat ca lumina e o putere de nestavilit, si ca soarele este slab, incapabil: el nu ar putea niciodata sa imi lumineze noaptea,dar focul din ochii lui,da!

M-am indragostit de pene aurii ce se lasa mangaiate numai de vant. M-am lasat ametita de parfumul unor ochi mereu in zbor. Tanjesc dupa imbratisarile aripilor lui, asa cum stancile tanjesc dupa apa marii.

Zambesc in fiecare seara cand simt pe obraz suflul lui, zambesc in fiecare dimineata cand ii zaresc chipul in oglinda cum se amuza de parul meu valvoi, zambesc cand imi este frig, caci el se inneaca in caldura incercand sa mi-o ofere, zambesc atunci cand imi vine sa plang, pentru ca Il vad inaintand in fata mea , sustinandu-ma, zambesc cand nu inteleg nimic, pentru ca si el este la fel.

In bratele unui inger….zbor departat pe carari pavate de cazaturi nicicand ajunse la final.

In bratele unui inger….dans intre florile unui cires incantat de muzica din boxe.

In bratele unui inger atat de apropiat….care nu intelege idea esecului meu.

Imi iubesc ingerul care nu imi intelege iubirea, decat o hraneste si o salveaza!


Sarah McLachlan-In The Arms Of The Angel
Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii: