EXPLOZII DE IUBIRE

Pictez, sculptez pe trupu-ţi
Troian fierbinte de iubire,
Bulgării albi şi muţi
Devin fiori prinşi în safire.

În delicata-ţi palmă
Nasc dulci nămeţi de fericire
Timid pun şi cu teamă
Gheţari topiţi de-a ta privire.

Un freamăt, o dorinţă
O stea din Car îţi dăruiesc,
Tresaltă cerul a neputinţă
Când viaţă-n trup eu îţi sădesc.

Şirag de braţe îţi pun la gât,
În păr aştern stele de vată,
Te strâng cu dor şi te sărut,
Vibrezi de dragoste-mbătată.

Sărut un ochi cu nerv şi pasiune,
Topesc pe buze gând ascuns,
Strivesc obrazul fremătând de bine,
Explozie de scâncet tiranic ne-a pătruns.

Strâng cu putere trup contorsionat
De flacăra nebună,
Ridic spre cer gând de păcat
Şi-un strigăt către lună.

Iar pe urechi de catifea, firesc
Presar dans de cuvinte,
Şoptesc frenetic"Te iubesc",
Tresari şi arzi în gând fierbinte.

Geanina Codiţă

6 comentarii:

  1. Minunata poezie!
    Doar cu trei mici modificari, la capat de vers si poti sa te bucuri de ea si citind-o de la coada la cap. Isi pastreaza logica si este tot atat de frumoasa. Ia incearca!

    Sper sa nu fi spus vreo gugumanie! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. macar 1 minut te rogi pe zi?:) asta nu ai spus in poezia asta frumoasa:)....

    RăspundețiȘtergere
  3. Am pus în aplicare propunerea şi nu-i rău deloc. Mie nu mi-a dat prin gând să apelez şi la o astfel de variantă.

    Mulţumesc pentru comentariu şi idee.

    RăspundețiȘtergere
  4. Antiignorantu,
    mulţumesc pentru trecere şi comentariu. Nu îmi place că ies în evidenţă cu nimic, cu atât mai mult când este vorba despre credinţă. Este în sufletul meu, al tuturor.

    Zi faină!

    RăspundețiȘtergere
  5. Din preaplinul tau ne dai si noua,ce frumos!Multumesc Geanina,asteptam poezia ta..!

    RăspundețiȘtergere
  6. tasha,
    iar eu te aşteptam pe tine, draga mea dragă.

    Îţi dăruiesc din suflet şi aceste versuri unde iubirea e prinţesă.

    Pupici geaninoşi peste normă, draga mea dragă!

    RăspundețiȘtergere