Iata cum respecta studentii nostri sarbatorile si posturile

Ieri a fost ajunul Bobotezei - "post negru", studentii nostri au inceput chiar de dimineata cu petrecerile in camin, sa nu piarda vre-o secunda. Muzica rasuna, bautura curgea- si normal studentii si-au luat-o in cap. De ce sa nu-L supere ei pe Dumnezeu la maxim. Au inceput cu certurile - cel mai probabil din cauza mandriei ce a scos-o bautura la iveala... de la cearta nu a mai durat mult si au inceput "razboiul". Dar pedeapsa Lui Dumnezeu n-a intarziat de data asta. A venit politia ...si totul s-a terminat cu sange, pagube materiale, multa murdarie si amenzi. Ca sa nu ramana doar cu atat studentii nostri dragi sau apucat sa regleze conturile azi dimineata si cum altfel decat printr-o alta bataie.


Imaginea de mai jos nu e de la noi dar ceva de genu a fost si aici?
E frumos asa?
De aceea e foarte bine sa fii cumpatat la toate!

5 comentarii:

  1. Eh hai, uite, mie nu-mi plac chestiile astea de nicio culoare. Nu zic ca e ok ce face studentimea, chiar deloc, dar hai sa nu amestecam Religia cu petrecerile. Da, au o legatura in sensul ca petrecerea era pentru o chestie religioasa(aparent). Nimanui nu-i pasa de sfinti, lor le pasa decat de o zi in care li se spune "La multi ani!" Si daca studentii orcum nu-s crestini, de ce va incapatanati sa legati Religia de ei? (generalizez)
    Gata,m-am aprins: Sincer, mi se pare o mare prostie ce ai zis tu aici. Adevarata religie tine de suflet nu de datini. Poti sa petreci si sa te bati si sa te droghezi intr-un colt si tot o sa fi un om mai bun decat multi asa zisi "crestini". Religia tine de ce simti si de actiuni, atata timp cat nu faci rau nimanui e ok. Am dat peste prea mult crestici indoctrinati. Hai sa nu credem orice si sa judecam inainte.

    RăspundețiȘtergere
  2. De acord cu Livia.Credinţa nu are legătură cu faptul că te duci la biserică,că ţii post şi altele...

    RăspundețiȘtergere
  3. @livia_abhinc, @Cătălina
    Imi pare bine ca v-ati dat cu parerea... nu stiu in ce credeti voi, dar eu sunt ortodox si de asemenea restul studentilor erau ortodocsi.Bine ai mentionat Livia, "sa judecam inainte", dar ma intreb daca u ai judecat cand ai postat asta.
    In urma afirmatiilor voastre tind sa cred ca nu sunteti crestine si mai ales ortodoxe. Sau daca pretindeti ca sunteti, atunci nu cunoasteti legile crestinismului. Nici eu nu sunt un "indoctrinat" insa din cate stiu eu, nu de la mine ci de la SFINTI, credinta are mare legatura cu postul si cu faptul ca mergi la biserica. Poate nu stiati ca postul si rugaciunea sunt doua "aripi" care te duc in Rai, si ca Biserica trebuie sa o avem ca mama iar pe Dumnezeu ca Tata. Si daca biserica este mama noastra, cum sa nu fim in fiecare sarbatoare alaturi de ea.Cum sa nu mergem la Biserica cand acolo se intampla cea mai mare minune de pe pamant: Iisus Hristos Dumnezeu Fiul ni se da spre mancare si bautura. Biserica este ca si centrala de electricitate, cum spunea un parinte drag mie, si daca nu suntem legati la ea atunci vom fi in intuneric. Va rog sa ma iertati daca v-am suparat cu acest articol, dar stiu ca omul se supara de adevar. Este de reamintit faptul ca omul nu poate sluji la doi domni , nu poate fi in celasi timp si cu bautura si cu Dumnezeu, nu poate fi cu drogatii si cu Dumnezeu, nu poate fi cu petrecerile de azi si cu bautura. Ori cu Dumnezeu -ori cu Diavolul. E alegerea oricui si eu nu am cum sa impun ceva altcuiva pentru ca insusi Dumnezeu ne lasa sa ne alegem calea in viata. O zi frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Simion, mersi. Tocmai mi-ai demonstrat ca esti indoctrinat 100%. Am un post pe tema asta daca te intereseaza. Acolo am spus destul de clar in ce cred. In mod cert, nu in Dumnezeul tau pe care il dispretuiesc din toata inima (nu pe zeu in sine ci pe doctrina).
    SEARA PLACUTA!

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar as vrea sa aflu in ce crezi u, dar daca nu mi-ai dat un nume sa caut?

    RăspundețiȘtergere