Ce face "stresiunea" asta din noi

Am inceput sesiunea in forta, Joia trecuta am avut doua colocvii unul dupa altul, azi tocmai am terminat cu unul, iar maine urmeaza al patrulea. M-am stresat prea mult pentru examenul de azi, si am aflat ca nu a fost atat de dificil pe cat ma asteptam sa fie. Este vorba de Audit de mediu. Profa a incercat sa ne stoarca de orice neconformitate, insa la mine nu prea a gasit neconformitati asa ca a trebuit sa-mi dea nota buna. Am auzit ca ieri a fost ziua cea mai posomorata a anului, iar eu le-as adauga si pe zilele de azi si maine. Ieri n-am avut chef de nik , azi la fel si maine tot asacred ca o sa decurga ziua, da trecem noi si peste astea, cu mult optimism. Maine la Ingineria calitatii cred ca o sa se astepte profu la calitate maxima, dar de indata ce de acum incolo o sa ma apuc de invatat nu pot sti cat de bine ma voi prezenta la examen.
Urati-mi bafta!

10 comentarii:

  1. Succes!
    Dracu are tot felul de culori, nu ar trebui sa te framanti atat.

    " ingineria calitatii"...!? La ce esti studenta?

    RăspundețiȘtergere
  2. @marcu,heramariana,Cătălina
    Multumesc, o sa am nevoie.
    @Dan Ioanitescu
    Ms
    Sunt student la Inginerie cu specializarea IPMI(Ingineria si Protectia Mediului in Industrie)

    RăspundețiȘtergere
  3. Simion, :)
    Iarta-ma, te rog.
    Citisem numele intr-o dunga pentru ca eu eram intr-o dunga. De la niste tzuica fiarta bauta cu vecinii. :)
    Succes!Noroc!
    Bafta nu zic nimanui pentru ca prefer intotdeauna un cuvant romanesc unuia tziganesc.
    Baftă! Noroc! în ţigăneşte.
    - Bahtalo!
    - Bafto delo delo! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Succes Simion:) Dar exista si restante,daca nu se prinde succesul de tine:)

    RăspundețiȘtergere