Azi am fost la studio si m-am jucat

Azi a fost o zi super fun! M-am intalnit cu oamenii astia la studio pe la 4, am intaziat, era de asteptat...
Pana ne-am strans, pana ne-am foit si aranjat a trecut ceva. Si apoi ne-am pus pe poze...
Initial, proiectul trebuia sa fie al meu. Sedinta mea, costuleme mele...pardon, draperiile mele...oamenii mei. S-a ajus la o varza, iar...o varza frumoasa foc. Fiecare face ce vrea. Ba unul isi aduce aminte ca are nevoie de niste poze, pentru o lucrare. Altul vede situatia, ii place, se aprinde beculetul si poc! Inca un fotograf! Si tot asa. Pana la 10, cand ne-am strans lucrurile si ne-am carat acasa.
Mi-a placut ziua de azi, a fost simpatica. Am facut ce vroiam sa facem, sper sa iasa bine... Macar am incercat, se pune, e o experienta. Maine imi primesc munca, maine ma apuc de editat. Sper sa termin repede, n-am prea mult timp.
Maine sa arat si voua cate ceva. O sa va placa. Sunt fotografii cu oameni frumosi, draperii, culoare, viata si cateva idei. Si ici si colo cate-o ipostaza amuzanta, uneori voita, alteori nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu