Bancuri....



Intr-un port un marinar si un pirat stateau la bar si beau wisky. La un moment dat marinarul il observa pe pirat ca are in loc de o mana un carlig,in loc de un picior, unul de lemn si mai avea un ochi de sticla. Curios, marinarul il intreaba
: - Unde ti-ai pierdut piciorul?
- Pe o furtuna am cazut peste bord si cand sa ma scoata baietii mei, m-a muscat un rechin si am pierdut piciorul.
- Dar vad in loc de mana un carlig, cum s-a intamplat?
- Intr-o batalie, un inamic mi-a taiat mana cu un topor!
- Si ochiul cum l-ai pierdut?
- O pasare a trecut in zbor si s-a gainatat pe ochiul meu!
- Ti-ai pierdut ochiul de la un simplu gainat?
- Era prima mea zi cu carligul…
 
 
Sotia intreaba sotul, care pleaca la mare fara ea
: - De ce nu ti-ai pus verigheta?
- Verigheta?
Pe caldura asta?
 
 
Sotul vine seara acasa obosit si nervos. Sotia ii sare bucuroasa in brate:
- Dragul meu, sunt insarcinata!
- Si tu????
 
 
Doi tipi ies din bar:
- Hotarat. Mergem la femei!
- Asculta frate, sotia mea este tanara, frumoasa...
- Am inteles. Deci mergem la tine!
 
 
Instructorul de parasutism
: - Dupa ce sariti, numarati pana la 50 si dupa trageti de inel. Atentie! Ardelenii sa numere doar pana la 3...
 
 
Daca s-ar inchide Facebook-ul de maine, ai vedea pe majoritatea de aici, alergand cu pozele lor in mana, intreband pe strada: iti place, iti place?
 
 
O tanara explica instantei cum s-au petrecut lucrurile:
- Domnule judecator, sa vedeti, m-a legat la ochi, pe urma mi-a legat mainile. Eu atunci imediat am desfacut picioarele ca sa nu mi le lege si pe alea...
  

2 comentarii:

  1. Buna tare faza cu era prima mea zi cu carligul, parca e angajat si platit sa suporte acel carlig!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau sa mai inveselesc putin cititorii. Nu stiu daca reusesc, nu stiu daca selectez bancurile cele mai bune, depinde de gusturi si de timpul acrdat selectarii. Numai bine, Odorica

    RăspundețiȘtergere