Bancuri.... dragalase....



- Căsătoria este o LOTERIE?
- Nu, la LOTO se mai şi câştigă!

Cercetatorii britanici afirma: "Până în 2050 vom fi 10 miliarde". Ce tampenie... Cine dracului are nevoie de 10 miliarde de cercetatori britanici?!?  

Undeva la ţară... Bătaie în geam noaptea pe la ora trei:
- Hei, n-ai vaăzut o turmă de boi?
- De ce? Ai rămas în urmă?     
 
Dupa 25 de ani de casatorie, intr-o zi mi-am privit sotia si i-am spus:         
- Iubito, acum 25 de ani stateam cu chirie, aveam o masina ieftina, dormeam pe o canapea si ne uitam la un televizor cu ecran de 14` alb-negru, dar in fiecare noapte adormeam alaturi de o blonda sexy de 25 de ani. Acum avem o casa mare, o masina buna, un pat mare, un TV color cu plasma. Dar dorm acum cu o femeie de 50 de ani. Draga mea, cred ca avem o problema! Sotia mea fiind o femeie inteleapta, mi-a spus:    
 - Tu du-te si cauta-ti o blonda sexy de 25 de ani, ca eu ma voi ocupa ca tu sa stai din nou cu chirie, sa conduci o masina ieftina si sa dormi pe o canapea.  

Eu nu vreau sa ma casatoresc cu un zgarcit ca tine! Poftim inelul!
- Unde e cutiuta?

Broccoli: Eu arat ca un copacel!
Ciuperca: Eu arat ca o umbrela...
Marul: Eu arat ca o inima!
Banana: Va rog eu frumos, hai sa schimbam subiectul! 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu