Serbare de sfarsit de an la austrieci








Alaltaieri am participat la serbarea facuta de clasa lui Filip, copilul prietenei mele, este în clasa a II-a .. Mi-a placut mult tema ... era axata pe muzica lui Ceaikovski, copii au interpretat citeva bucati din "Spargatorul de nuci", la niste instrumente improvizate eu zic, in fata lor erau niste semne,
 Invatatoarea le marca printr-un aparat de proiectat pe perete ... mi s-a parut interesant, mai ales ca a si placut mult publicului, s-a aplaudat meritul invatatoarei cat si al copiilor extrem de atenti, astfel incat ne-am simtit vreme de o ora si citeva minute in lumea magica a lui Ceaikovski.
Am facut citeva poze si voi posta pe blog, poate s-ar putea inspira si alte cadre didactice din cele citite, mai cu seama ca in in Astfel de momente de criza nu multi  copii isi pot permite sa cante la un instrument  adevarat, sunete se pot scoate si din doua bete din lemn daca sunt batute in acelasi timp de toti copii.Asta e doar un exemplu .. Daca mai gasesc si o toba ... orchestra e ca si facuta! :)
Iasmina facut act de curaj ; e sus la cucurigu, ca tot eră în sala de sport, dupa ce am fotografiat-o, a rosit, a coborat langa mama ei si le-am facut o poza impreuna ...

2 comentarii:

  1. :) Frumos tasha,ce bine era sa ai vre-o filmare de la eveniment...

    RăspundețiȘtergere
  2. Uff...nu stiu ce se intampla,imi traduce aiurea PC-ul cuvintele care se potrivesc din romana in germana si iese aiurea tare textul..deja am corectat de cateva ori...

    RăspundețiȘtergere