A trecut şi weekendul muncitoresc

Vai...este Luni deja! Ce repede a mai trecut weekendul acesta. Am fost şi eu aşa cum mi-am propus de 1 Mai la iarbă verde, la grătărele, mici şi bere. Vreau să spun că-s alb ca calul. Aşa că, am stat la soare toată ziua, m-am şi înroşit puţin şi sper să fie începutul unei veri pline de distracţie şi voie bună. Pe lângă asta m-am mai şi îngrăşat ca un porc mistreţ de 80 kg. Da! Spre ruşinea mea, am constatat că am pus ceva slănină pe mine, drept urmare, de luni mă voi apuca de fitnes. În rest pot să spun că a fost frumos, a fost exact cum mă aşteptam de 1 Mai Muncitoresc. Multă lume monşer! Nu aveai loc să-ţi pui pătura. Peste tot voie bună şi distracţie, grătare, muzică (clar manele), băutură. Mai neplăcut este că seara cum am ajuns acasă m-a lovit o răceală cum nu am mai avut de mult. Asta este! Cam aşa mi-a trecut mie acest weekend muncitoresc, şi sunt tare curios voi cum aţi petrecut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu