Carti/lectura sau jocuri online cu "voturi"?

Am mai pomenit candva despre "of"-ul meu cu cererile atat de tracasante de "votare"... Pentru cei care nu stiu, este vorba despre jocurile online, in care se ofera premii destul de substantiale de multe ori (laptopuri, telefoane mobile, etc, etc..) daca aduna destui "votanti"/"voturi"... Scopul? Atragerea unui trafic suficient de mare pe site-urile respective, in ideea ca macar o cat de mica parte din cei care acorda asa-zisele voturi (simplu clic sau tastarea unui "cod") vor deveni clienti si potentiali consumatori ai produselor si/sau serviciilor oferite de respectivele site-uri.
Recent, pe Facebook, am creat un grup care sa promoveze... lectura. Vroiam sa ofer celorlalti si altceva decat... voturi...voturi... voturi... Tracasarea a inceput cand si aici au aparut cereri de votare... Ce sa fac? Am recurs la un compromis: am creat un al doilea grup... "specializat" in voturi... Acolo le-am lasat membrilor mana libera la votare. Numai ca cererile de votare au continuat si in cadrul grupului "specializat" in lectura... sau asa il doream eu. Am incercat sa rezolv problema cu vorba buna. Dar... nimic... Atunci, "amenintata" de vreo doi membri cu retragerea din grup daca lucrurile continuau, am recurs la ceva mai dur: eliminarea din grup a "cersetorilor de voturi" ca sa-i numesc asa.
Pana acum se pare ca lucrurile s-au potolit cumva. Dar daca...? Pentru ca, se pare, "votarile" sunt ca un drog de care se scapa cu greu... Daca se scapa...
Cum s-ar putea rezolva problema, daca se continua in sensul nedorit de mine? Si nu numai de mine...

3 comentarii:

  1. Pai Cristina draga, nu avem decat o singura solutie: SA VOTAM! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca si la alegerile reale (prezidentiale sau parlamentare) ar iesi la fel de multi la vot... ar fi ceva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate, la concursurile astea cu voturi e ca la loterie... Trebuie sa joci enorm, sa pierzi zece averi ca sa castigi o singura avere.

    RăspundețiȘtergere