"Somnoroase Pasarele"

Ca sa intelegeti despre ce este vorba va spun doar atat: la parinti suntem trei...facuti din 12 in 12 ani. Stiu, am avut parinti lenesi, dar nu despre acest aspect este vorba ci despre frate'miu ( primul nascut ).
Ca sa va dovedesc ca expresia "cine se naste din pisica, la fel scrie"...( nu era asa?  nu conteaza) este foarte adevarata, va voi prezenta o mica istorioara din ciclul "fratilor 12 in 12". Intamplarea ii apartine mai exact Marelui artist aka Gabi...adica primului nascut din 12 in 12. Ok, pana acum am fost foarte coerenta, imi place. Ati inteles tot. Asadar, sa continuam. Se pare ca si el are parte de ..hmmm..cum sa-i spun, experiente? Dap, experiente foarte firesti pana la urma urmei...daca faci parte din al nostru clan.  Uitati cum decurge o dimineata obisnuita:


Vine soacra'mea in vizita, doarme la noi, iar a doua zi se trezeste la h 5 dimineata sa o duca nevasta'mea cu masina la microbuz (pt mine era prea matinal 8 ). Se trezesc cele 2 doamne si parasesc domiciliul. La nici 10 minute, aud cum bate cu labutza in usa de la terasa Figaro - pisoiul nostru. Ma trezesc buimac ii dau drumul in casa, ii mai si desfac un pliculetz de mancare si apoi multumit ma culc la loc. La 30 de minute dupa, ajunge si Catalina (1/2-a mea) acasa si aud: Gabi, trezeste-te e ceva necurat ......la noi in casa sunt 2 pisici.... Ma trezesc si intr-adevar avea dreptate: erau 2 pisici aproape identice: una era Figaro (adusa de fapt de Catalina de afara, cand a intrat in casa), cealalta o "bagaboanta" - cum spune fi'miu - pe care eu am introdus-o in casa, buimac de somn....Acum stau si gandesc la rece: daca in locul "bagaboantei" batea o vecina la usa, iar eu ii dadeam drumul........

 Oare ce se intampla?

P.s. ce-o fi fost pe capul pisicii bagaboante..."am ajuns in rai, aveau dreptate aia: bate si ti se va deschide"

3 comentarii:

  1. M-a amuzat expresia..stii si in Oas asa se spune"bagaboanta" sau" rapandula"...:))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) si pe mine ma amuza expresia iar ala mic de o spune e un scump.

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) e ca în garfield și acolo erau doi cotoi la fel, mai puțin rangul :)

    RăspundețiȘtergere