O poveste de iubire vieneza...


Ieri dupa masa am avut parte de o vizita placuta,m-a vizitat bucuresteanca cu care m-am intors de la Viena  si care a facut revelionul cu noi....este trainer national si a venit la  Satu Mare pentru un training.De cum s-a instalat la hotel m-a si sunat"Buna Olga ...am ajuns  in Satu Mare de cateva minute,am multe sa-ti povestesc,pot sa vin in vizita la tine?"..."Ma bucur,abia astept sa te revad..." i-am raspuns eu chiar bucuroasa de vizita ei...parca banuiam ca ceva bun avea sa-mi povesteasca,mai ales ca am tot glumit despre asta pe drumul de intoarcere in tara..:)
Eheee,pai tocmai despre asta vreau sa vorbesc,Madalina era fericita,la revelion fusese cu noi si prietenul gazdei noastre,consilierul financiar a lui Karl,baiat simtit,dragutel si la locul lui,un tip divortat  cu care Madalina vorbea in  engleza pentru ca nemteste nu ne descurcam niciuna.
S-a facut schimburi de numere de telefon si ce credeti? de atunci vorbesc intr-una...Madalina stapineste perfect limba engleza,el mai putin dar cica se perfectioneaza,a inceput sa ia lectii ...mi se pare normal...s-a indragostit de romanca noastra.
Luna viitoare este ziua lui asa ca Mada va zbura la Viena...nu stiti ce ma bucur,mai ales ca uite se confirma legea atractiei.Ea imi povestea inainte de revelion ca si-ar dori sa se casatoreasca cu un strain ..trebuie sa va spun ca este  o femeie frumoasa,ingrijita, care s-a implinit profesional,dar asta n-o sperie s-o ia de la capat intr-o tara straina...si uite! visul se pare ca ia contur...
Nu degeaba se spune n-aduce anu' ce aduce ceasul...uite ca in cazul ei asa s-a intamplat!

9 comentarii:

  1. :) Ce frumos,Tasha,sper sa ne tii la curent cu evenimentele ......

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...sigur ca da! sper si eu sa se termine asa cum isi doresc cei doi.

    RăspundețiȘtergere
  3. MĂ BUCUR MULT PENTRU PRIETENA TA. o MINUNATĂ POVESTE DE IUBIRE. NIMIC NU ESTE ÎNTÂMPLĂTOR.

    zILE PLINE DE IUBIRE, DRAGA MEA DRAGĂ!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa fie intr-un ceas bun! sa fie cu noroc pentru prietena ta, draga Tasha, daca tu te bucuri, e o mica bucurie si pentru mine.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur de toate povestile de iubire ...crede-ma!pe Mada am cunoscut-o de sarbatori,la Viena dar m-am legat de ea,si cred ca si ea de mine,dovada vizita care mi-a facut-o...as vrea sa fie fericita mai ales ca are 38 de ani si inca nu si-a gasit perechea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Monica...chiar asa! nu mi-a venit sa cred! mai ales ca pe drum noi am tot glumit cu ea...am zis poate ne intoarcem in curand sa sarbatorim vreo logodna,si uite...s-a intamplat sa fie asa...se iubesc!
    Poate chiar sarbatorim evenimentul...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga Tasha,
    Povestea acelei femei implinite profesional m-a intristat.
    Nu inteleg partidele cu strainii. De ce cu un strain? Romanii ce au? E sanoaba sau o interesa neaparat o casatorie din interes? Dorea sa plece din tara si-i trebuia din start un acoperis deasupra capului in alta parte?
    Pai asta suna foarte romaneste: fa-te frate cu dracu' pana treci puntea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu!sincer nu!nu e interesata material,are tot ce-i trebuie,casa, masina, situatie si profesional e chiar in ascensiune,dar se pare ca barbatii din occident sunt din alta stofa...dupa parerea ei,a umblat gratie profesiei prin strainatate si a ramas impresionata de comportamentul acestora vis-a-vis de femeie.
    Ma rog ,fiecare cu pasarica ei cu alte cuvinte!
    Eu una am avut aceasta ocazie,sincer...si am refuzat,puteam sa ma recasatoresc in Austria acum trei ani si stii care e culmea?daca e vorba de partea materiala,hai sa va spun..(ca-mi vine si sa rad cand imi amintesc de caz)tipul care m-ar fi dorit linga el a murit dupa un jumatate de an...ramaneam cu casa si conturi in banca...dar...eu am alte principii si apoi casa si masina am si aici,la ce bun daca n-am cu cine sa ma bucur de ele...??!!

    RăspundețiȘtergere