Exista Dumnezeu ?

Stiu ca n-am mai "dat" de mult pe aici, da, si mie mi-a fost dor de voi :D sa va povestesc ...
Ieri seara, dupa o plimbare "romantica" la minus 10 grade (sau cate n-or fi fost) alaturi de cea care m-a tinut cald tot drumul, respectiv cafeaua mea (fara interpretari! ) mi-am continuat drumul catre casa. Ajuns in statia de autobuz / Maxi-Taxi, astept autobuzul / Maxi-Taxi-ul, imbracat in pantaloni de ski, jeaca de ski un fes negru si bineinteles, nelipsita, masca de ski. Normal ca toate privirile sunt atintite spre mine de parca (cu o voce tampa)"hei! tipul ala cu 'cagula' pe fata cred ca vrea sa sparga o banca, da merge cu Maxi-Taxi ca e criza". In sfarsit, dupa ce degetele de la picioare inghetasera dureros, sperand ca inca nu s-au dezlipit de laba piciorului, urc in transport (aceleasi priviri atintite spre mine), prima persoana ce-mi apare in fata, era o domnisoara bruneta, cu niste blugi mai stramti sa-i scoata in evidenta rotunjimea feselor (probabil). Ma asez mai in spate, pe un scaun la fereastra si incerc in continuare sa-mi misc degetele picioarelor. La urmatoarea statie, urca un (nu pot sa-i spun domn, ca se dovedeste a nu fi) pot sa-i zic "taran"? se supara cineva? bine ... un taran cu un sac nu stiu ce avea in el, iar domnisoara noastra ii cedeaza locul, pt ca era mai accesibil, nu pentru ca s-ar fi dat la el (cum credea respectivul). Omul se aseaza si trage cu coada ochiului la "darurile" domnisoarei ce se asezase pe scaunele de langa. La cateva statii mai incolo, protagonista noastra coboara, iar "taranul" o urmareste pe geam cu privirea, salivand ca un animal in calduri, facandu-i cu mana si apoi sarutandu-si palma in semn de "ne mai vedem noi pepuse" (gretos, stiu). Ajunsi aproape de Episcopie, omul se inchina cu evlavie, probabil rugandu-se sa ajunga sa "i-o traga" domnisoarei noastre cu blugi mulati. In fata Episcopiei, e un giratoriu, soferul se asigura si intra in giratoriu, dar, bineinteles ca cineva vroia sa faca imediat la dreapta fara sa semnalizeze, si-i taie calea soferului nostru care bineinteles ca va pune o frana si bineinteles ca "taranul" nostru, fiind pe scaunul cel mai din fata, neavand o bara de care sa se tina si cu gandul la ceea ce vroia sa fie viitoarea lui partida, este proiectat spre iesirea microbuizului, gata gata sa dea cu capul de bara. Furios se ridica si se cearta cu soferul de pe locul lui, in discutia lor intervenind un tanar care ii ia apararea soferului. Taranul nostru furios, mai mai sa sara la bataie, calmat fiind de interventia celui de-al doilea tanar. Isi cere biletul (pt ca nu il luase cand a urcat,zicand ca e un domn, cu un ton foarte mandru de el) iar apoi, cere sa i se dea banii inapoi. Soferul ii spune sa coboare la urmatoarea statie ca ii da el banii inapoi, numai sa coboare odata, sa-i dea pace. Taranul ii spune "imi dai banii da' cobor unde vreau!". Conflictul nu stiu cum s-a terminat, pentru ca eu am coborat dupa doua statii, inaintea taranului (sper ca a mai pus o frana sa-l dea cu capu' de bara :D )...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu