MESAJ SCURT DE LA MATEI

Titlu: MESAJ SCURT DE LA MATEI
Autor: Matei
Articol: MATEI: Va aduc salutari pline de iubire de la gazdele ceresti! Cat de mult ne dorim sa auziti si voi muzica sferelor in timpul acestui anotimp de sarbatoare! Daca toti cei de pe Pamant ar putea auzi aceste magnifice sunete ceresti, lumea voastra s-ar transforma instantaneu intr-o planeta de iubire si pace. Ascultati: acest lucru deja se intampla! Ne bucuram cand vedem ca vestigii ale negativitatii de pe Pamant sunt transmutate in Lumina si ca mugurii mult asteptatelor schimbari isi incep inflorirea totala.


SUZY: Matei cineva ma intrebat ce ne mai poti spune despre Illuminati, si legatura lor cu Regalitatea.

MATEI: Un punct ce trebuie clarificat este urmatorul: cei mai puternici dintre Illuminati nu sunt figuri publice precum presedintii, premierii, ambasadorii, membrii Congresului sau ai Parlamentelor, sau Directori Generali de Corporatii, membrii de administratii sau seful rezervelor Federale. Dimpotriva, varfurile Illuminati lucreaza in secret si in tacere, departe de ochiul public, in timp ce ei controleaza aceste figuri publice.

SUZY: Dar despre regina Elisabeta ce poti spune?

Matei: Ea este o exceptie rara, in masura in care ea este tot timpul in atentia publica. Oricum ea este caracterizata ca o figura ceremoniala care foloseste atractiei Angliei catre pompa, romantism si traditii regale, cu toate ca este printre cei mai puternici Illuminati datorita posesiunilor Coroanei. Totusi, inca o si mai mare influenta este centrata la Vatican cu tentativele sale periculoase de control virtual al mintilor adeptilor sai religiosi si lipsa de mila in pastrarea societatilor sale secrete si a adevaratei sale avutii.

S: Aceasta intrebare se potriveste aici: Toata vorbaria asta despre filmul Codul lui Da Vinci este o alta incercare de a ne deturna atentia de la ceva sinistru?

Matei: Noi vedem tocmai opusul. Cei sinistri ar dori ca atentia sa va fie deturnata de la acest film. In sincronizarea universului, acest moment este potrivit ca aceasta poveste (desi prezentata ca si fictiune) sa ajunga la milioanele de cercetatori ai sufletului pentru care regulile arhaice ale Bisericii Catolice s-au perimat si care vad cum acuzatiile si procesele impotriva preotilor abuzivi sunt in continua crestere. Secretele intunecate din interiorul ierarhiei papale, cea cu cea mai veche traditie de pe planeta vor fi cea mai socanta revelatie in lumea voastra.

Va spun din nou, cea mai mare provocare pentru lucratorii luminii vor fi reactiile celor devotati religios care-si vor apara credinta lor fara rezerve in dogma care le-a fost predata. Istoria voastra arata ca stilurile de conduceri politice se nasc si dispar, filozofiile vin si pleaca iar stiinta este de acord in unanimitate ca trebuie sa faca loc unor noi teorii; dar religia insemna ordinul lui Dumnezeu, al lui Allah, al lui Yahwe sau al oricerei alte zeitati sacre si constituie imuabila fundatie a credintei a milioane de oameni; in aceasta privinta sta provocarea.

S: Matei, mai multi cititori au cerut indrumare in "reeducarea" orcui doreste sa asculte.

Matei: Multi dintre voi ati ales ca una dintre misiunile vietii voastre sa fie iluminarea celor ale caror vieti vor fi distruse atunci cand adevarul despre originile intunecate ale tuturor dogmelor religioase va fi revelat, asa ca sunteti pregatiti inca de la nastere pentru acest extrem de important serviciu. Grupuri de ajutor va vor fi puse la dispozitie dar pentru a avea o intuitie corecta in astfel de momente va va fi cel mai de ajutor pentru voi si pentru cei care sunt receptivi daca veti percepe revelarea adevarului asa cum ei o fac.

Dincolo de a arata compasiune pentru extrema lor nenorocire si a avea rabdare pentru rezistenta lor, cea mai inteleapta abordare este sa ascultati cat de adanc i-au afectat pe ei aceste descoperiri - sentimentele lor de tradare sunt atat intemeiate cat si puternice.

Unii dintre voi va veti adresa unor largi audiente si altii veti ajuta in lucrul cu fiecare om in parte; multi dintre voi care va ganditi la a da un scop semnificativ vietii voastre curand veti vedea ca acesta este un astfel de scop. Nu va fi necesar sa incercati sa convingeti pe cineva sa creada asa cum voi credeti si a argumenta despre ce este adevarat si ce este fals nu este parte a serviciului vostru.

Nu toti cei devotati religios vor fi in stare sa vada lumina adevarului. Multi vor fi ostili si unii vor recurge la unele violente ca sa protejeze "dreptatea" credintelor lor si a rolurilor de misionari pe care si le-au asumat; altii vor fi extrem de deprimati si se vor adanci in confuzie. Este foarte posibil ca la un moment dat, lucratorii luminii sa intalneasca persoane cu reactii foarte diferite dar, din nou, sunteti pregatiti inca de la nastere pentru aceasta faza a tranzitiei Pamantului.

S: Multumesc pentru aceasta privire din interior si pentru linistire! Este timpul sfarsitului karmei pe Pamant? Te rog sa comentezi despre vindecatorii care ofera servicii de eliberare a karmei.

Matei: Pamantul si-a terminat karma sa din cea de-a treia dimensiune, lucru care ii permite ascensiunea si, cu toate ca fiecare suflet de pe planeta a ales sa faca la fel, multi trag de timp datorita fricii si a variatelor sale forme cum ar fi lacomia, tirania, brutalitatea, resentimentele, prejudecatile, apatia, egotismul - toate caracteristici ale celei de-a treia dimensiuni

12 comentarii:

  1. Cine esti Matei?
    Gazda cereasca? Esti un om ce face channeling?
    esti un om ce este-n transa?

    De ce nu toti devotatii religiosi vor fi in stare sa vada "lumina adevarului"? A fost adjudecat de catre gazdele ceresti, au pus un test grila de completat?!
    Ce au facut acesti lucratori ai luminii in era sclavagismului?
    Ce fac acesti lucratori ai luminii in era distrugerii planetei bucatica cu bucatica?
    Fac previziuni si statistici?
    Adjudeca si impart adevarul functie de rezulatele testului grila?
    Ia rogu-te da-ne si noua exemple de muguri ai schimbarii, cumva sunt la Dubai?!
    Sau in castele superioare din India?
    Pune degetul pe harta sa vedem si noi mugurii schimbarii, ca inflorirea e doar pentru ochii viitorului

    RăspundețiȘtergere
  2. @andreiradu Si eu ma bucur sincer ca te descarci pe mine! Imi pare bine de cunostinta, daca vrei iti dau adresa mea de e-mail cand ai ceva probleme si esti nervos, sa imi trimiti direct niste "vorbe de duh"! Nu conteaza cine te supara, tu poti sa imi trimiti mie toate "injuraturile", desigur poti sa ma si acuzi de crime impotriva umanitatii, daca asta te face sa te simti mai bine! Ce zici este ok?

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim, tu esti Matei?
    Bucuros de cunostinta.

    Imi pare rau ca asa ai perceput comentariul meu, dar nu sunt nici nervos si nici nu am de ce sa ma descarc, pentru ca nu m-am incarcat deocamdata cu nimic.

    Astept incarcarea cu un dialog frumos intre noi si Matei.

    Acum nu inteleg tot mesajul tau, simti nevoia unor "injuraturi", simti nevoia unor acuze grave?
    Daca lucrurile stau astfel nu stiu cine si cui ii intinde o mana de ajutor.

    E ok cum vrei tu.
    Dar pana la a ne intinde intim mainile cu reciprocitate, nu vrei sa raspunzi intrebarilor puse in primul comentariu?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Matei, Andreiradu e de buna credinta. Este un cercetator care evident cauta raspunsuri. In spatele stilului propriu de a provoca sta tocmai nevoia si placerea unei conversatii.

    Andreiradu, te rog, iarta-ma pentru aceasta explicatie daca te deranjeaza in vreun fel, poate nu isi prea are sensul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Modo, sarut'mana.
    Stilul meu este cel care "ma baga in belele" de cele mai multe ori. Eu sunt vinovat nu anonimul care sper sa fie Matei.
    Sarut'mana, inca odata.

    RăspundețiȘtergere
  6. @andrei Da anonimul este "matei", de fapt nu sunt matei, eu ma numesc Adrian am pus numele matei pentru ca el este cel care transmite aceste mesaje, am considerat ca ar fi mai ok sa pun numele lui din moment ce el transmite acele mesaje, dar sa facut o confuzie si imi cer scuze pentru asta. Referitor la intrebarile de mai pe care le-ai pus, de ce nu cauti sa le afli raspunsul singur? Ai nevoie de vreo autoritate din exteriorul tau ca sa afli raspunsul la vreuna dintre intrebari? Eu nu cred asta, iti poti gasi singur raspusurile
    daca chiar vrei cu adevarat sa le gasesti.
    Daca vrei totusi niste explicatii exterioare, aceasta este adresa de la siteul prin care vin acele mesaje: http://www.matthewbooks.com/mattsmessage.htm. De acolo te descurci tu. Succes! Si inca o data scuze pentru confuzie cu numele, pe mine ma cheama Adrian nu Matei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Andrei bun gasit!
    sa-nteleg ca tu esti purtatorul de cuvant al lui matei?
    In fine...

    Andrei,
    eu am invatat inca de mic (poate am invatat prost sau incorect) ca in momentul in care cineva imi spune ceva (simte nevoia sa-mi spuna ceva, sa-mi adreseze ceva) eu sa-l ascult cu atentie si cand este momentul potrivit (adica cand sfarseste ce are de spus) sa nu dau din cap ca tampul, ci sa incerc sa port un dialog cu el:

    1. pentru a ma convinge ca am inteles exact ceea ce a vrut sa-mi transmita si ca nu las propria-mi presupunere sa ia locul mesajului lui;
    2. pentru a-mi spune parerea vis-a-vis de cele spuse de catre el;
    3. (nu in ultimul rand) de a crea un dialog in urma caruia am putea sa ne imbogatim reciproc.

    Daca Matei isi doreste scena deschisa pentru monologuri, e ok. Inseamna ca nu face fata unui dialog, si-l intelegem. Nu putem pretinde tuturor oamenilor sa fie capabili de un dialog.

    La intrebarile acestea:
    "cine esti Matei; Gazda cereasca? Esti un om ce face channeling?
    esti un om ce este-n transa?"
    etc. tu vrei sa-mi raspund singur?
    Adica ar trebui sa ma substitui lui Matei?

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, sunt putatorul lui matei de cuvant, ai vreo problema cu asta? Bine acum sa trecem mai depate, eu ti-am zis sa intri pe acel site daca vrei lamuriri, ce nu ai inteles? Daca nu doresti este bine, eu nu te oblig sa citesti ce postez eu {care pe de alta parte, mai sunt si "purtatorul lui matei de cuvant" in timpul meu liber,} si nici sa crezi ce scrie acolo. Fiecare are libertatea de a alege! Din cate imi amintesc eu, nu ti-am pus pistolul la tampla si te-am obligat sa citesti ce postez eu... Si apropo' ma numesc Adrian si nu Andrei cum mi-ai zis tu... Numai Bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Adrian, ma iarta ca ti-am zis Andrei.

    Daca ti-ai asumat rolul de purtator de cuvant de ce nu-l si exerciti? Este, banuiesc, un privilegiu. Ai sansa sa ne povestesti de Matei, sau doar vrei sa faci publicitate acelui site?

    De ce esti atat de tatarat? Daca l-ai citit pe Matei de ce vezi dialogul nostru ca pe o lupta. E DOAR un dialog. Citindu-l pe Matei credeam ca ai inteles lucrurile despre luminatori, despre oamenii de bine si lumea frumos ibmugurita.
    Ar fi trebuit sa fii o sursa de energie pozitiva si nu invers. De ce vezi orice intrebare ca o arma indreptata impotriva ta?

    Nu ma intereseaza sa citesc un monolog, o pot face citind o carte.
    Gandeam ca pot sa aflu mai multe despre acest Matei.
    Nu-i bai.
    O seara faina si mai pune gaz ca luminatorii au inceput sa palpaie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Tu chiar crezi ca eu ma lupt cu tine? Te crezi chiar atat de important incat sa am nevoie sa ma lupt cu tine? Si sa ma lupt cu tine ca sa obtin ce? Dialog cu tine am incercat dar mai mult de atat chiar nu pot sa fac in acest moment, deoarece ti-ai dat arama pe fata chiar la ultima propozitie de la mesajul precedent...!

    p.s. Iti dadusem aceea adresa cu acel site nu ca sa citesti un "monolog", ci pentru ca aveai acolo o adresa de e-mail la care puteai sa trimiti ce intrebari asa zis "stiintifice" iti treceau prin cap tie, lui Matei!
    Daca tu ai inteles ca fac reclama la acel site atunci... nu prea ar mai fi nimic de zis! Si imi cer scuze ca te-am deranjat cu acest post pe care l-am pus pe acest site {desi tu esti singurul din tot acest site care sa simtit "intepat" de acest post} Numai Bine!

    p.s.2 Nu te mai obosi sa imi trimiti replica la acest mesaj, ca am ceva mai important de facut decat sa ma "lupt" cu tine Domnule Herodot!

    RăspundețiȘtergere
  11. :) calmati-va domnilor,hai sa vorbim de fotbal:P

    RăspundețiȘtergere
  12. Da chiar, chiar este o idee buna, dar sa nu vorbim de Steaua ca ma ia inima :}}

    RăspundețiȘtergere