Leapşa livrească(Răspuns la leapşa pentru autori)

1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?

Memorez pagina sau dacă am un semn pun semn, dacă nu pun un pix ca să rămână cartea frumoasă.

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă "da" care a fost aceasta?

Cine sunt Iluminati. Carte primită de Revelion. Foarte interesantă. Am răsfoit-o cam pe jumătate.

3. Citiţi în baie?

Nu. Ascult muzică. Dar carte nu. Ar fi cartea fleaşcă. Fac duşuri aşa că o carte în mâinile mele este foarte impractică.

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă "da" care ar fi fost aceasta?

Ooo da... Prima de război. M-am lăsat când am descoperit că nu am noţiuni de brigăzi, divizii, armate. Şi a doua despre viaţa unui muzician închipuit. Nu mă pricep la dialoguri. Aşa că de atunci poezii şi povestioare ultra scurte.

5. Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?

Un pas înainte din negura superbă asupra intelectualităţii

6. Care este cartea preferată?

Pădurea Spânzuraţilor de Liviu Rebreanu; Enigma Otiliei de George Călinescu(Clar locul I); 1984, Ferma animalelor şi Omagiu Cataloniei de George Orwell; Scrieri alese de Ion Luca Caragiale, Versuri de geroge Bacovia, Focul ascuns în piatră scrisă de Adrian Cioroianu.

7. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?

Focul ascuns în piatră scrisă de Adrian Cioroianu am citit-o de 3 ori, o carte despre Ştefan cel Mare şi una despre Vlad Ţepeş de 5, respectiv 6 ori.

8. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?

M-aş bâlbâi de emoţie şi nu aş zice nimic valoros vreo 5 minute. Deci nu aş putea spune ceva de valoare. Dacă aş evita emoţiile cred că le-aş spune părerea despre plusurile şi minusurile scrierii lor.

9. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?

Când am cu cine, da. Când nu, prefer să tac.

10. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?

Când cineva mă convinge că este o carte bună sau mi-a plăcut enorm o carte de acelaşi autor.

11. Care credeţi că este o lectură "obligatorie", o carte pe care cineva trebuie să o citească?

Enigma, Enigma, Enigma. :D. Enigma Otiliei şi 1984. Foarte interesante şi bine gândite.

12. Care este locul preferat pentru lectură?

Canapeaua, Scaunul de la birou, banca a 6-a din liceu.

13. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?

Şi cu muzică. Şi fără. Depinde de starea mea.

14. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?

Nu pot citi pe net mai mult de 20 de rânduri. Îmi fuge atenţia. Prefer cărţile palpabile.

15. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?

Şi împrumut când nu am finanţele să cumpâr cartea.

16. O carte este pentru mine... Cum aţi descrie o carte?

Locul unde mă ascund cu drag, unde mă pierd de lume şi scap de matematică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu