"La opera, la opera...ce mai capodopera..."

Hehehe..cautand printre poze,am descoperit si filmuletul pe care l-a descarcat Madalina,in fata operei din Viena,Dana fredona in jurul meu:"la opera,la opera,ce mai capodopera..."asta ca sa ne gasim locul potrivit pentru a surprinde cat mai mult din cladire si statuia din fata...si pacat ca nu se aude si sonorul era mai hazliu...asa ca m-am razgandit si nu l-am mai postat...ca era ca si-n filmele cu Stan si Bran...



Le-am surprins si cand incerca angajatul de la opera(e o chestie care mie mi-a placut,in jurul operei sunt astfel de tineri,imbracati in costume de epoca care vand biletele ramase inainte cu o ora- doua de spectacol,care evident sunt mai ieftine...costau numai 20 de euro....de la 80 la 20 e ceva...deci mai bine luati-va inainte de spectacol bilet ca iesiti in castig.Aseara era opereta"Liliacul"de J.Strauss..noi vazusem toate trei spectacolul si nu am dorit sa cumparam bilete,am intrebat doar ce este in aceasta seara,si ne-a spus ca e "Barbierul din Sevilla"...unde vom merge.Dar vreau sa va spun si altceva,tot inainte de spectacol,se pot cumpara bilete in picioare la numai 4 euro...deci se poate pentru buzunarul fiecaruia....iar pentru arta,cultura ,eu zic ca se pot face si sacrificii.

2 comentarii:

  1. Ce mi-a mai placut la opera, in Viena! De fapt, n-a fost chiar opera ci un Concert sustinut de Orchestra Imperiala a Vienei... dadusem cam tot ce avem prin buzunare, vreo 25 de euro, dar a meritat. Era asa de frumos ca uneori ramaneam cu gatul stramb( ca nu vedem bine, fiind in ultimul rand) cate 10 minute.. eram hipnotizata la frumusetea de acolo. Ce m-a impresionat fff. tare a fost ca am descoperit o placa comemorativa inchinata lui Titu Maiorescu, exact in cladirea unde se sustinea concerul:

    "filosof, scriitor, om de cultura roman,
    care a absolvit studiile in acesta cladire intre anii 1854-1856"

    Ce onoare pentru noi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daa,ai fost la Sala imperiala...am fost si eu acolo odata la un concert.

    RăspundețiȘtergere