:: gripa porcina

Titlu: gripa porcina
Autor:: marina
Articol: eu nu pot sa inteleg de unde atata prostie!
amercica si germania spune ca vaccinul asta nu a fost testat decat pe soareci si ca cine are alergie la oua nu poata sa faca...va d-ati seama ce ataca prima oara...?eu sunt alergica la oua ce fac...?mor...?acest virus nu exista !cine a scos vacinul asta nu mai avea bani ca este o mare afacere se castiga multi bani!da nu stiti compozitia acestui vaccin...?:este facut din celule canceroase de la animale si de la gaina a luat celulele reproducatoare de oua!iar reactile adverse sunt :declansarea cancerului,alergie iar nu se stie peste un an - doi ce mai patesti!pentru ca ataca foarte rau ficatul !va multumesc!dar eu nu cred k exista asa ceva de fiecare data cand s-a ales presedinti la noi in tara a iesit cate o gripa in 2000 a fost ales iliescu si a fost boala vaci nebune,iar in 2004 a fost aviara si a iesit basescu acum este gripa porcina si iar a fost alegeri nu va puneti un semn de intrebare!nu stiu ce sa va mai zic sa credeti ca nu exista dar eu sincer nu cred!ar fi mai multe de adaugat dar pt cine...???
--
Visitor Ip: 93.113.51.7

3 comentarii:

  1. Si banuiala mea este ca aceasta gripa vrea sa fie o mare "colectare" de bani,ganditi-va daca doar 30% din populatia lumii s-ar vaccina,cate milioane de miliarde de dolari s-ar aduna?

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca am calculat gresit,nici chiar milioane de miliarde:P dar zeci de miliarde....

    RăspundețiȘtergere
  3. E atat de controversat acest vaccin incat n-ai cum sa te hotarasti,ai face si n-ai face!

    RăspundețiȘtergere