GHEARA DESTINULUI

6 comentarii:

  1. AM SPUS MEREU CĂ VIAŢA ESTE AŞA CUM VREM NOI SĂ FIE. NE STĂ ÎN CEAFĂ GHEARA CELOR CARE SE OCUPĂ DE VIEŢILE NOASTRE ÎN LOC SĂ-ŢI VADĂ DE A LOR. IGNOR ORICE GHEARĂ DE ACEST FEL DE FIECARE DATĂ ŞI PRIVESC TABLOUL TĂU PENTRU AM ÎNCÂNTA PRIVIREA ŞI A-MI BUCURA SUFLETUL.

    ZI FAINĂ, DRAGA MEA!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine ai interpretat tablul meu,
    Geanina, draga mea, exact asa ar trebui sa facem cum spui tu... Doar ca uneori anumite chestii nu tin de vointa noastra si atunci trebuie sa ne "luptam" si sa ne urmam menirea in aceasta lume.
    O zi buna si tie si multe bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa o fi, Tasha,
    de aceea nu am scris nimic despre ea...Sa-ti spun insa ca unor vizitatori de-ai mei, le place...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred,acolo e un univers intreg daca stai sa adancesti lucrarea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca da:)
    Tasha, as fi vrut sa aduca aminte de tot ce vedem sau nu, ce iubim, ce dorim constient sau nu...asa un fel de harababura cum e si lumea asta , in toata ordinea ei.:)

    RăspundețiȘtergere