Gândiţi, vă rog!


         Am văzut in seara aceasta finalul unui film (nu ştiu cum se numeşte şi nici nu are importanţă). Era un "clasic" film american, de dragoste, in care patru fete merg intr-un loc anume să caute o perche de pantaloni, când de fapt, ideea era de a căuta dragostea piedută a uneia dintre ele. Printre altele, din ceea ce am apucat eu să văd, "suferindei" in cauză i se spune de către prietenele ei că trebuie să inceteze să mai gândească şi să-şi urmeze inima. Acum, hai să fim serioşi! Prostiile astea din filme nu trebuie crezute. Sunt sigură că şi voi aţi avut măcar o dată in viaţă un moment in care aţi spus altcuiva să facă acelaşi lucru: să-şi urmeze inima. Dar când vine vorba de voi, intotdeauna incercaţi să gândiţi ceea ce urmează să faceţi, indiferent de planul/situaţia in care urmează să acţionaţi. Mi s-a intâmplat de multe ori acest lucru, in care mi se spunea să nu mai gândesc aşa mult (pe plan sentimental, in general) şi să trec la fapte. Dar, experienţa mea de până acum mă indeamnă să vă spun şi vouă că mi-e mult mai bine când intorc situaţia/ideea pe toate părţile. Măcar dacă fac ceva greşit, ştiu că este o prostie gândită. Cu ce mă ajută? Cu faptul că ştiu că nu imi ţin capul doar ca să nu mă plouă in gât. Aşa că, inainte de a vă apuca să credeţi tot ce se spune pe la televizor, puneţi-vă şi voi mintea la contribuţie şi gândiţi-vă dacă intradevăr e bine sau nu să gândiţi inainte, sau e mai bine să vă daţi apoi cu capul de pereţi că aţi fost nişte tâmpiţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu