Femeia ideala?

Napoleon Bonaparte spunea ca "Femeia frumoasa place ochiului, femeia blanda place inimii. Prima este o adevarata bijuterie, dar a doua este o comoara".Astazi am sa descriu femeia perfecta,femeia ideala!


Multi zic ca  femeia ideala ar fi doar corp 90-60-90,blonda,ochi verzi sau albastrii si ca nu conteaza daca are ceva in cap inafara de genti vuiton.
Eu pun accent pe aspectul fizic,probabil este si din cauza zodiei...sunt leu,ador perfectiunea si nu pot sa ma afisez pe strada cu oricine.Dar pe langa corp perfect,am nevoie si de cineva cu care pot schimba doua vorbe si care sa nu sune "AH,OH!".Cineva caruia sa i se vada in ochi acea sclipire a inteligentei,sa fie mereu vesela si sa zambeasca,sa aibe calitati de lider adica sa fie puternica(nu sa ridice 100 kg cu o mana),puternica ca si personalitate.Sa poata sa ia o decizie,cand intreb "unde mancam azi?" sa nu zica "nu stiu,alege tu",sa nu ma minta in absolut nicio situatie,cu cat e mai sincera cu atat imi place mai mult,oricat de dureros ar fi adevarul.
Dar ma intreb daca femeia ideala chiar exista sau este cea care salasluieste in sufletul fiecarui barbat,dupa cum si-o creeaza fiecare dintre noi. Poate ca arata ca o femeie normala in realitate, poate sa fie stearsa, blonda, bruneta, inalta, scunda, tanara, in varsta, poate sa aiba orice caracteristica,insa in sufletul nostru, este perfecta. Dar daca femeia ar putea fi perfecta,probabil si Dumnezeu ar avea una.


Voi cum descrieti femeia ideala?


http://clubul-meu.blogspot.com (Man'sClub)

7 comentarii:

  1. dar de ce mi se pare mie ca vorbesti de femei ca si cum n-ar fi persoane egale tie? Femeia ideala e o iluzie, ca si omul ideal. Doar ca din cand in cand se mai intampla ca una anume sa-si ascunda bine "defectele".

    RăspundețiȘtergere
  2. Livia,nu am spus ca femeile nu sunt egale barbatilor,sau mie.Am descris femeia ideala pe care o doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce ceri tu, adica femeia ideala in genul ala exista...Frumoasa si desteapta...dar depinde si de tine...toti avem idealuri, toti vrem un ceva al nostru nu stiu cati dintre noi il gasesc.
    Succes...si poate candva ne vei povesti despre femeia ta ideala si reala in acelasi timp!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Haide, Leule, recunoaste ca femeia ideala trebuie neaparat sa stie sa te faca sa te simti The King!
    Stiu asta pentru ca sunt...LEOAICA! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. mă bucur, nu ai gusturi rele, când o găsești să ne anunți :) succes

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu exista femeia perfecta asa cum nu exista barbatul perfect...dar exista altceva,exista iubire si atunci cand esti indragostit ti se pare ca el/ea este perfectamasta e parerea mea.
    Hehehe!!si acum sa-ti spun ceva legat de ales,adica vorba aia cu"alege tu"...e pina la casatorie..trust me!
    Asa a fost si cu sotul meu,la inceput spunea mereu :cum vrei tu,cum iti place tie,alege tu,si toate le lasa pe placerea mea..la incepuit m-am enervat si eu...am zis mai frate asta nu prea are personalitate,e cum vreau eu...dar mama a zis"fata mea, te iubeste,lasa sa fie asa,ca-i mai bine"...hehehe!!! dupa catorie s-a cam intors foaia ,a zis"mergem acolo,facem asta,dregem asta"e foarte adevarat ca-mi placuse schimbarea,simtisem ca vorba aceea canta cocosul in casa,nu gaina...:))
    Dra acum ,gluma-i gluma...sa nu pricepti gresit !..noi ne-am inteles perfect,lucrurile mari,le-am decis impreuna...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si barbatul perfect, cum arata?!
    Langa o femeie perfecta e MUSAI sa stea un barbat perfect.
    Esti intruchiparea perfectiunii masculine? (daca da, in ochii cui?)

    RăspundețiȘtergere