emilstudentulminune.wordpress.com

Autor: Emil Studentu Minune

Cuvinte cheie:bancuri,sport,diverse

Descriere blog:

Deci o iau simplu: Nascut la 29 noiembrie 1986, Slatina jud Olt! Cei 7 ani d-aksa i-am facut aksa, la Slatina. La 7 ani m-am dus in capitala sa ma shcolesc(si sa devin capitalist, bineinteles!). Am absolvit in 2001 Scoala Generala nr 49, din Vatra Luminoasa. Media n-o mai stie nimeni si nu intereseaza pe nimeni oricum.http://emilstudentulminune.files.wordpress.com/2009/10/cropped-p11108791.jpg

Am luat capacitatea cu 9,11, am intrat la Liceul Iulia Hasdeu, liceu absolvit in 2005. Am luat apoi bacul cu 8,10.

Am intrat apoi la Facultatea de Sociologie si Asistenta sociala, pe care am absolvit-o in 2008 cu 8.25 media in cei 3 ani si 9.80 la licenta.
In septembrie 2008 am reusit sa ma clasez al 7lea la concursul de admitere la masterul de Sondaje, Marketing si Publicitate si al 31-lea la masterul de Devianta Sociala si Criminalitate. Am ramas la cel de sondaje.

In aceeasi luna, sept 2008, m-am inscris la facultatea de drept de la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir! Student inca 4 ani:p

Ca o scurta descriere: student masterand, licentiat sociologie, student la drept, prm-ist, oltean, blond, manelist!

Restu vor fi descoperite pe acest blog!

ps: Pagina a fost redenumita….se chema pe vremuri CV-UL MEU! Despre blogul meu…doar atat: TOT CE VRETI E AICI…CE NU VRETI…E LA ALTII:))…
Restul e cancan!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu