Despre prietenii care te sustin

Hai sa va spun despre prieteni si ajutor.
Acum un an (aproximativ) m-am apucat de fotografie. La nivel de amator. Aveam un prieten care avea aparat dar era doar de joaca, iar eu ma jucam cu aceasta cutiecu lentile cu fiecare ocazie. Pana la urma si-a facut un studio prietenul asta. Nu singur, ci cu un alt amic. In punctul asta eu n-aveam nimic, nici aparat, nici pic de cultura in domeniu. Nici acum n-am, dar am mai invatat cate ceva. Am furat meserie. Meseria se fura, clar. Am stat cu ei de cate ori am avut ocazia, m-am jucat cu toate jucariile lor. Incet incet am inceput sa par de-a casei. Nu sunt, fiindca n-am nici o treaba cu ei, in mod oficial.
Stii de ce-mi plac mie oamenii astia? Fiindca nu mi-au cerut niciodata nimic in schimb. Sunt o prietena si ma ajuta. Maine am o sedinta foto. O incercare pentru mine. Primul portret colectiv. Mi-am strans pentru asta o parte din oameni, am sa-i inghesui pe toti acolo, am sa le pun lumini in fata si am sa-i orbesc. Maine am sa fac pe dictatoarea intr-un loc care nu-mi apartine. Si nu stiu cum sa le multumesc oamenilor astora, fiindca m-ajuta. Si stiu ca fara ajutorul asta n-as fi facut nimic. So...thanks guys!

2 comentarii:

  1. Eu sunt fotograf profesionist (de fapt inca sunt student, si mai am 6 luni pana sa fie oficial). Si tin sa iti spun ca asa am inceput si eu sa invat. Jucandu-ma cu aparatul unuia si altuia, apoi dorindu-mi sa am si eu aparatul meu, si tot ce am invatat, am invatat doar din practica (bine-nteles, dupa ce au fost puse bazele teoretice).

    Un prieten spunea, esti un bun fotograf, sau esti bun in orice domeniu, doar daca te poti uita la pozele de acum un an, sau jumatate de an, si la cele din prezent si sa vezi o evolutie. Altfel inseamna ca stagnezi si asta nu e bine deloc.

    Succes in cariera de fotograf !!! Si sa vedem cat mai multe fotografii pe-aici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm, 6 luni? Doar nu esti la Foto-video la UNARTE nu? Mai sunt 6 luni pana se termina anul...

    RăspundețiȘtergere