Ce caută oamenii pe Google?

Titlu: Ce caută oamenii pe Google?
Autor:: http://simioncristian.wordpress.com/category/mai-da%C8%9Bi-le-o-%C8%99ansa/
Articol: „Ce caută oamenii pe Google?" se întoarce…


…cu partea a doua! Partea întâi o găsiți aici. Ieri, frunzărindu-mi blogul, am ajuns la sectorul care îmi arată ce termeni au direcționat motoarele de căutare spre blogul meu. Le-am adunat pe cele mai originale și vă las pe voi să faceți un clasamant. Vă atenționez că urmează un calup de inteligență pură în stare brută asezonat cu expresii licențioase!

* „ce prefix schimbi la 20 de ani ?" – În cazul tău ar trebui schimbat capul…
* „ windows este bun merita instalat" – Da, dar la dușmani!
* „nu cumva ai un chibrit" – Nu cumva ești piroman?
* „doamne nu-mi lua iubita ci calul" – O iubești mult, nu? Bietul cal…
* „timpul se scurge" – Zice mortul!
* „căcaţii fut, în loc să pută eminescu" – Felicitări pentru diacritice!
* „meseria din care curajul nu lipseste" –Vidanjorii par neînfricați.
* „opriti planeta vreau sa cobor versuri" – Ai greșit blogul! Încearcă la Oriana.
* „tu ai avea curaj jpg „– PNG că nu!
* „cum arata pula barbatului" – Azi sunt pudic… încearcă în altă parte!
* „emoticon care gandeste" – Uită-te în oglindă!
* „lenea definitie" – Ți-e lene să cauți pe Google???
* „doamne daca-mi esti prieten cum te lauzi" –Ești o valoare, prietene! Pot să te atig?
* „elena udrea poze sexy" – Nu cred că are! Mai caută!
* „zdjecia fotbal" – Scuză-mă dar chiar nu ințeleg!
* „versuri lasa-mi calul" – Chiar dacă-s mare cât malu', / Știu că mai deștept e calu'! Merge?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu