Am trabant de vreo saptamana si deci sunt si eu trabantist

De vreo saptamana mi-am cumparat un trabant, de la un prieten, si deci prin urmare am intrat in club si am devenit trabantist, chiar daca deocamdata incepator.
Am facut acest pas pentru ca sunt pasionat de aceasta masina, imi place totul la ea, asa ca incet incet o sa devin dependent.
Masiuntza mea, are nevoie deocamdata de niste reconditionari urgente, frane, directie verificate, cosmetizat inauntru, curatat podeaua, aranjat bordul, ce mai o adevarata munca. Foarte vital este deocamdata faptul ca trebuie sudate pragurile, si nu cunosc pe nimeni care sa sudeze, sau sa se priceapa si sa mi-o faca.
Atasez mai jos si niste poze cu trabantul meu, mic, simpatic si verde.
Mai multe detalii despre trabanturi, pentru cei pasionati gasiti aici.

alexandru hategan, trabant, traby.ro, traby, verde, masina,  Auto,  praguri, sudat, sudor
alexandru hategan, trabant, traby.ro, traby, verde, masina,  Auto,  praguri, sudat, sudor
alexandru hategan, trabant, traby.ro, traby, verde, masina,  Auto,  praguri, sudat, sudor
alexandru hategan, trabant, traby.ro, traby, verde, masina,  Auto,  praguri, sudat, sudor
alexandru hategan, trabant, traby.ro, traby, verde, masina,  Auto,  praguri, sudat, sudor

15 comentarii:

  1. Sunetul de Trabant este inconfundabil...si rar. Daca am sa il aud pe sosele, inseamna ca apari odata cu el :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte draguta achizitia! Sa te bucuri si sa te folosesti de ea! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos,
    Abia astept sa o pot scoate pe sosea, si sa merg la prima intalnire de trabanturi

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu trabantul acesta verde poti cuceri o tânără blondă!!! Oricum, cred că vei avea succes, te vei deosebi cu acest mijloc de transport de ceilalti!! Totuşi, ca măsură de prevedere, pune o pereche de role în portbagaj!

    RăspundețiȘtergere
  5. hahahaa... foarte tare, o sa am grija sa imi fie permanent incarcat telefonu` si sa am bani de autobuz :)) Desi dupa cum ma cunosc eu pe mine, nu plec cu masina la drum lung, daca nu e pusa la punct, tocmai ca sa nu fiu in situatia de a avea "nevoie de role"

    RăspundețiȘtergere
  6. Alex, in vara asta mergem la sovata cu trabantul,ce frumos va fi :)

    RăspundețiȘtergere
  7. O curiozitate, ce motorizare are? Peste 500 cc, se poate conduce cu B1?

    RăspundețiȘtergere
  8. normal se poate conduce cu B motorul e de 600 cmc, masina e din anul 1980, 24 cp, 600 kg,

    Nu stiu pana la ce capacitate e categoria B1.

    @100ro, clar ca mergem la sovata la un mic si-o bere cu trabantu` si cu cortu` si cu alti invitati si prieteni de aici de pe blog, vom organiza, numa sa treaca iarna, si vremea rece

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoasă maşina. Aşa maşină aş vrea şi eu. Trabantule, maşină mică, unde-l duci pe Ionică

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca as avea destui bani, si nu ar consuma asa multa benzina, mi-as face o flota de taxi-uri toate marca Trabant :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Haioasa broscuta..s-o folosesti sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  12. Crezi ca eu cu Tico-ul meu ma incadrez in clubul vostru? :)))) E mai tinerel, dar la fel de mititel.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mic- mic, dar viteaz, ati observat ce numar are ? HAWK !

    RăspundețiȘtergere
  14. Y,Y chiar ca e ca un vultur :D

    @alina, normal ca te incadrezi, poate sa vina si lumea fara trabanturi, dar in general cei care vin, vin cu trabant, totdeauna la intalniri au fost si alte masini, nu e interzis.

    @tasha, multumesc frumos, abia astept s-o eliberez, are nevoie de ITP, pana una alta :D

    Broscuta cu numele HaWK

    RăspundețiȘtergere
  15. Interesant.. frumos.. sa ai grija de ea:*

    RăspundețiȘtergere