☆~☆~ Să nu va uitaţi bigudiurile!☆~☆~




 

~Zâmbete de weekend~

Un poliţist opreşte o blondă pentru viteză:
 - Permisul de conducere va rog!
- Cine să va mai înţeleagă? Ieri mi-l luaţi şi azi vreţi să vi-l arăt!



Ce s-a întâmplat cu mine? – bolborosea un tip, revenindu-şi după o
 operaţie chirurgicală.
 - Aţi nimerit într-un accident rutier şi aţi fost operat.
 - Înseamnă că sunt în spital?
 - În mare parte, da…


Doi studenţi:
-Din ce trăieşti?
-Scriu.
-Ce anume scrii?
-Acasă, să-mi trimită bani!


- Ce ţi-a zis nevasta când te-ai întors târziu de la chef?
 - Nimic, oricum trebuia să-mi scot dintîi din faţă...






Badea Gheorghe merge la doctor cu o sarsana plină cu bunătăţi.
Intră în cabinet, o desface şi-l îmbie pe acesta:
 - Da serviţi dom doctor, is bune, is bio, is ecologice!
Şi numai ce nu-i pune pe birou cârnaţi, caltaboşi, jumări, slană,
 brânză...
 - Păi bine mă Gheorghiţă, cum să le iau pe toate astea fără bani?
 - Nici o problema, zice Gheorghe scoţând un plic din buzunar, am adus şi
 banii!


Două călugăriţe la cumpărături într-un magazin alimentar.

Una dintre ele o întreabă pe cealaltă:
- Ce-ai zice de nişte bere?
- N-ar strică, dar mi-ar fi ruşine să cumpăr aşa ceva.
- Nici o problema, rezolv eu.
Iau ele o cutie cu 6 beri şi se duc la casă.
Casierul se uită foarte mirat şi călugăriţă zice:
- Asta-i că să ne spălăm părul.
Caiserul, fără să ezite, se apleacă sub tejghea şi pune o pungă de
covrigei lîngă bere:
- Să nu va uitaţi bigudiurile

~ ~

☆~☆~ SĂ AVETI UN WEEKEND DE BASM!~☆~☆

.sursa:fewstuff.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu