Bancuri....


Căsătoria e şi un procedeu de a afla ce fel de bărbat ar fi preferat soţia ta. Soţia mea mi-a zis într-o dimineaţă:
 " Dacă m-ai fi iubit cu adevărat te-ai fi căsătorit cu altcineva...!
 Am asigurat-o ca eram foarte fericit cu ea, ca o iubesc şi, daca aş putea să-mi schimb locul cu Richard Burton n-aş face-o pentru nimic în lume. La care ea îmi zice:
 " Ştiu ca n-ai face-o. Niciodată n-ai face tu ceva care sa-mi facă mie placere."


O bebelusa abia nascuta este inca la maternitate.
 - Tu esti fetita?, o intreaba baietelul de langa.
 - Da, raspunde ea.
 - Si care e diferenta intre noi, baieteii, si voi, fetitele?
 - Stai sa plece asistenta de aici si iti arat.
 Dupa ce pleaca asistenta, bebelusa ridica paturica si ii arata:
 - Vezi acum? Noi, fetitele, avem sosetutele roz!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu