Bancuri....

Cum se numesc femeile frumoase din Anglia?
R: Turiste.


Soțul venind acasă o întreabă pe soție:
- Cum 
ți-a mers ziua, dulceață?
- Perfect dragule. Am făcut ciorbă, am prăjit pe
ște, am spălat geamurile și hainele copilului, precum și ale tale, iar acum stau și croșetez.
Apropo, dacă mâine nu achi
ți factura la internet, te bat de nu stii ce-i cu tine!!

Dragi domnişoare,
Aveţi pielea uscată? Părul rar si unghiile fragile?
Aveţi probleme cu greutatea?
Veniţi la noi. E întuneric iar noi suntem beţi!

La oftalmolog:
- Cititi randul cel mai de jos, va rog !
- Made in China !

- Care-i diferenţa dintre o oglindă şi o femeie ?
- Se zice că-n oglindă-ţi beleşti ochii…

Apreciez mişcarea feminină! În special când e ritmică…
- De ce unele fete fac şpagatul aşa bine?
- Şi cartea unde e citită mai des se desface
 mai uşor.

- Când cantă bărbatul Odă bucuriei?
- Când femeia o dă… bucuroasă…

El: – Cum vine asta: “contracepție orală?!
Ea: – Simplu. Tu mă întrebi, iar eu răspund “nu”!

Adaptăre modernă a zicalei “Dacă vrei cu adevărat, poţi!”:
El către Ea: “Daca vrei cu adevărat, pot!”;
Ea către El: “Dacă poţi cu adevărat, vreau!”


Dacă se apropie de tine o fată frumoasă foc, silueta 90-60-90 și dulce îțișoptește la ureche: “- Îţi îndeplinesc două dorinţe!” Care ar fi a doua dorință?

Doi chelbosi se certau:
− Tu esti mai chel ca mine!
− Ce prost esti, amandoi n'avem nici un fir de par!
− Dar tu ai capul mai mare!

- Cum a fost noaptea nuntii, fata mea ?-Eh, am avut si mai bune
-  Matrimoniale:Doresc sa fac cunostinta cu 3-4 barbati pentru relatii serioase!
– Alo! Biroul de consiliere a alcoolicilor anonimi?- Da.- Puteţi să-mi spuneţi, vă rog, la sarmale de porc cu mămăliguţă, ce vin merge, alb sau roşu?
-Status pe Facebook: Nu vreau să scriu că soţul este plecat în deplasare. Altfel vor veni violatorii pe Calea Victorie nr. 43, a treia uşă , la parter!
-Tatăl controlează caietul feciorului mai mic:- De ce scrii cârligele astea aşa de neregulat?- Astea nu sunt cârlige, sunt integrale.
-Profesoara: Care este opusul rasului?Bula: Sexul.Profesoara: Bula, cum poti sa spui asta?Bula: Pai rasul este: ha ha ha si sexul este: ah ah ah!
-Crezi ca ceapa este singura leguma care te face sa plangi?
-Hm...Te-a trosnit cineva vreodata peste mecla cu un dovleac?
Beschreibung: cid:2.547075307@web161002.mail.bf1.yahoo.com

3 comentarii: