Bancuri....


O femeie trece pe rosu. Cazul ajunge la judecatorie, in timpul procesului judecatorul intreaba:
- Ocupatia?
- Profesoara- spune inculpata.
Judecatorul fericit:
- Stiti doamna, de ani de zile astept ca un profesor sa se afle pe banca inculpatilor.
Catre asistent:
 - Aduceti o tabla, cateva kilograme de creta, iar inculpata sa scrie pe tabla de 500 de ori: "Niciodata nu voi mai trece pe rosu!"


Doi mosi vorbesc pe o banca:
- Sunt suparat ca nu mi se mai ridica de 10 ani ! zice unul din ei
Iar celalalt:
 - Sa bat in lemn, mie numai de 5...


- Care coafura ii sta bine unei soacre?
- Carare pe mijloc, dar facuta cu barda...


Un taran american si unul roman se intalnesc la un moment dat.
Romanul il intreaba pe american:
− Mai, tarane american, fermierule, spune-mi si mie cat pamant ai acolo la tine?
− Mai tarane roman, spune americanul, eu ma urc dimineata in masina si tot merg, si merg, si merg pana seara. Si tot pe pamantul meu raman. No atata pamant am eu in America.
Taranul roman ramane gura-casca, face o pauza prelunga de gandire, dupa care spune:
 − Apoi ma, masina de aia am avut si eu.


Erau 2 soti si sotie mai invarsta.
Sotia:
- Mai Ioane acum imi amintesc cum era mai de mult ne pupam ne sarutam, parca acum ma iau caldurile pe la inima.
La care Ion :
- Vezi proasto ca ti-ai inmuiat ţaţa in ciorbă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu