Independenta si nonconformismul

Da...voiam sa aduc la lumina acest subiect de o vreme, dar parca nu gaseam pana acum acea portita de acces spre acesta...nu credeam ca voi avea inspiratia necesara astazi la ora aceasta, dar ma bucur ca am gasit-o. Azi nu a fost o zi foarte stralucita aparent(chiar daca se presupunea ca in afara orei de sport, este libera si te poti bucura in tihna de programul personal), ba chiar acum vreo cateva ore incercam sa imi dau seama ce sa fac pentru a o redresa...imi veneau in minte tot felul de ganduri, in special legate de acest subiect si de modul cum ar trebui tratat de fiecare dintre noi...


Se spune ca fiecare persoana are un anumit grad de independenta, chiar daca din punct de vedere al fiecaruia dintre noi suntem oarecum dependenti de multe lucruri si aspecte...despre nonconformism s-ar putea spune ca reprezinta o tendinta de a nu accepta anumite mentalitati, medii si reguli...nonconformistii sunt priviti in general din multiple perspective, mai ales ca foarte putina lume isi da seama de fapt ce se intampla in spatiul in care traieste...deseori cei care pur si simplu incearca sa isi construiasca intr-un mod aparte visele, sunt considerati persoane care se abat de pe drumul(considerat parca acelasi) pentru toti. De ce am avea toti acelasi drum ? Suntem toti la fel ? Sau a ajuns atat de mult tehnologia moderna(TV, internet, socializare, etc) sa ne indrume spre o mentalitate comuna pe toti ?


Sa nu ma intelegeti gresit, vorbesc aici strict despre acel comportament care nu deranjeaza persoanele din jur(decat poate ca si efect al complexelor morale si ca traseu multiperspectivist) si care nu afecteaza cu nimic buna desfasurare a societatii sau mai stiu eu ce...


Ma gandeam, ca in multiplele momente in care linistea din interior este plina de ganduri, ca de cand am inceput sa calc pe varfuri in societate, am devenit ceea ce sunt si probabil cu foarte mici schimbari, voi ramane acelasi caracter format atunci...desi apreciez raritatea oamenilor(uneori nu neaparat din primul rand) care sustin visele si recunosc munca depusa in atingerea unui pas important pentru tine si visul tau, ma lovesc cateodata pe traseu, de multe persoane care incearca sa isi impuna mentalitatea si modul de a actiona asupra ideilor mele si ale altora...nu cred ca am reusit sa ii inteleg pe acesti oameni atat de indarjiti...nu pricep...eu sunt un ascultator, imi place sa privesc multiple perspective si apoi sa actionez, dar asta o voi face mereu eu, pentru ca pasii din drumul pe care merg nu sunt facuti de altcineva...imi place mereu sa sfatuiesc si sa fiu sfatuit in acel mod in care toata lumea are ceva de invatat si apreciat la celalalt, iar in acest fel poti spune de asemenea ce caracter esti si de ce personalitati vrei sa fii inconjurat. 


Asa ca da, ma consider la intersectia celor 2 termeni(independenta si nonconformism) si trebuie sa recunosc ca este un sentiment aparte pentru ca fiecare pas pe care mi-l propun, muncesc pentru el, si cu ajutorul Lui Dumnezeu reusesc sa il ating, face parte din mine si imi da putere sa merg mai departe.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu