“Sa ai curajul sa spui DASa ai curajul sa spui NUSi-n fiecare zi din viata TASa ai curajul sa fii TU.”

De curind am  vrut sa scriu si eu un Pa, dar reusit, nu ca cele de pina acum.
Si  cautind in minte ideile timpite ale politicienilor tarii,  pentru a ma mai relaxa,  am zis sa caut un blog care imi  place. Un blog despre istorie, despre  fapte petrecute in urma cu sute de ani. Si am zis sa caut blogul doamnei K. Zis si facut cind, am plecat la cautat nu a mai gasit-o nici la mine pe bloguri, nici pe blogul 100.ro la per. interesate, parca intrase in pamint. Atunci m-am gindit la PA-OISTA DE MARE VALOARE SI M-AM DUS ACOLO UNDE ERA. INTRADEVAR DUPA CAUTARI INDELUNGATE NU AM MAI GASIT-O DECIT LA PA-OISTA NOASTRA SI LA PRIETENUL EI ASCUNS, CU CARE CORESPONDEAZA INTENS SI ACUM.  Odata ajunsa la blogul doamnei K  straduinta mea a fost rasplatita si  am gasit  toate articolele asa cum mi-am imaginat, nu stiu sursa dinsii, insa foarte interesante si  m-am straduit cit am putut, sa citesc tot, pina mi-a cazut netul (caci cade des la 10-15 minute).Nu m-a dezamagit deloc mi-a facut placere, este un blog  pe care  merita sa-l cititi.  Dar constringerea de catre cine(?) a doamnei K de a nu mai scrie pentru cei care nu sint in stare sa faca PA-uri, mi se pare nefireasca. Apreciaza numai pe cei cu, idei putine dar fixe.
. Eu in mintea mea vazind ca nu fac fata cititului caci, parca voiam sa inghit ca un balaur flacarile, (articolele)  pe nemestecate, spre rusinea mea gindeam ca ce bine mi-ar fi prins acum niste  PA-uri si ma tot gindeam cum ar arata acele articole  ca, pentru a le citi integral si in forma initiala iti ia  pe repede inainte 15-20 de minute, in asa fel incit mie sa-mi ia numai  2-3 minute. Caci eu cu toate ca am exersat de mica  cititul pe diagonala, acum nu mi-a reusit pentru ca erau pasaje interesante si la obiect pe care nu puteam sa le  le introduc in bagajul meu mental referitor la articol. Asa ca  am renuntat de  a mai citi pina nu voi pune calc. pe linia de plutire. Dar nu am inteles de ce  sint unii mai slabi la minte care, insista ca eu scriu articole prea lungi  pe motiv ca se plictisesc cititorii. Oare situatia din tara noastra de acum se poate rezuma numai la " Jos hotii,  vinzatori de neam si tara"?
Citind pe blogul doameni K. imi dau seama ca  nu se poate face si cei cuplati la PA-uri, sint numai niste rautaciosi primitivi. De aceea doamna K. le ureaza  seara noapte buna, gindindu-se ca poate au adormit citind.
Asa ca deocamdata am renuntat la a ma  perfectiona in Pa-uri  si cu toata constringerea fata de D.K. eu am sa o citesc si nu  o rog, sa nu se desprinda nici in gluma de Pa-ri valoroase.  Dar sa le ureze in continuare noapte buna(cu toate ce stiu prezis ca perechea ascunsa nu citeste),  in mod serios nu in bataie de joc.
K cu mare simpatie si admiratie pentru articolele  tale(nu am idee  de unde este sursa ca pe google nu am gasit), am sa iti citesc blogurile si fara  vointa Pa-uistilor care te-au constrins  sa iti rezumi cititorii la cei mai slabi de minte.
K te sarut si am sa te caut cind v-a merge bine calc. ca, nu apuc bine sa citesc ca se blocheaza si in final se intrerupe. Uite ma mir ca m-a lasat sa scriu atita(parca a stiut si el ca e important mesajul). Va imbratisez si va sarut pe toti cu mult drag(era de datoria mea sa fac aceste precizari). Acest Pamflet are la origine adevarul si numai adevarul.:)))))
Odorica
http://teodorapetrescu.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu