Declaratie de dragoste



As vrea sa te am alaturi o viata intreaga, la fel de frumoasa ca in clipa in care m-am indragostit de tine; dar stiu ca nu se poate, caci stiu ca timpul trece si lasa urme adanci in fiinta fiecaruia dintre noi.
As vrea sa-ti spun mereu cat de mult te iubesc, dar simt ca stii asta de la inceputul relatiei dintre noi; asadar cuvintele sunt de prisos.
As vrea sa te acopar cu intreaga mea afectiune, dar tot ce pot asterne pe trupul tau sunt petalele parfumate si rosii ale unor trandafiri invapaiati.
As vrea sa iti aud cuvintele fierbinti de dragoste, dar nu am parte decat de tacerea ta plina de intelesuri.
As vrea sa te am alaturi, reala sa te pot atinge, dar uneori nu am parte decat de un vis. Si sper ca visul va deveni realitate pentru totdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu