Cea mai mare regina a Angliei Elisabeta 1 a(1533-1603) , a fost un barbat deghizat

Foto: Regina virgina si contele Essex interpretati de Bette Davis si Erol Flinn in 1939.(Filmul contele de Essex.
Cel mai mare monarh din istoria Angliei este, fără îndoială, regina Elisabeta I (1533-1603), care mai este cunoscută şi sub numele de “regina virgină”. Nu au ieşit niciodată la suprafaţă motivele clare pentru care Elisabeta I nu s-a căsătorit niciodată. Cu siguranţă, această parte a vieţii sale pare a fi învăluită într-un aer de ambiguitate: citeste in continuare
http:// lovendal.ro/
P.S.Eu am scris cu ani in urma  despre acest subiect cu titlul de regina fecior si am fost apostrofata nemeritat.
Am sa repun  din nou acele articole in care  trageam niste concluzii ca, se scrisese  de-a lungul timpului ca acolo undeva  nu era ce trebuia sa fie :))))
Si atitudinea fata de cel mai iubit, iubit(Contele de Essex)  pe care l-a decapitat pentru ca, i-a dat  o palma Reginei "fecior".
Vedeti ca eu fara experienta am intuit demult  dupa ce m-am informat :)))) despre aceasta situatie care nu imi dadea pace :)))) Sic !!!!
Mai sus este unul din articolele  din anul 2009. pe http://dariaion.blogspot.com/
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu