“Sa ai curajul sa spui DASa ai curajul sa spui NUSi-n fiecare zi din viata TASa ai curajul sa fii TU.”

La inceput am dispretuit, initiativa Pa-urilor gindindu-ma ma acesta, este apanajul celor cu idei putine dar fixe. De citva timp  mi-am reconsiderat  parerea. si am zis ca este binevenit un Pa in loc de un articol elaborat in care sa-ti expui toate ideile si  din care poti divaga uneori(asa cum patesc eu).
Dar in situatia actuala politica din Romania  este binevenit un Pa concis, caci  plebea nu are timp de filozofii sau de a  lua toate neghiobiile pe ocolite. 
Gasesc ca trebuie sa fac acest exerciutiu (cu PA), neaparat pentru ca eu ma infurii repede cind vad tembelii puterii de la tv., invitati de niste moderate  cam limitate la minte  si nu vreau atunci sa spun lucruri urite, dar calmindu-ma imi fug si  frazele sau caracteristicile   mai deocheate si spuse cu aplomb, la adresa turmelor PDL-iste  dezumanizate, care  spun lucruri traznite ca si cum ar fi normale.
Fostul Ministru al Muncii(fost lider sindical), M. S. intr-o seara de duminica ne spunea cu toate convingerea ca,  grupul lor parlamentar a  fost cel care a pastrat echilibrul in tara si  asa s-au facut toate realizarile din anul 2010 si a vorbit asa un  sfert de ora,  fara sa fie intrerupt  incit ma miram c,a nu se crapa pamintul sub el de atitea minciuni si nesimtire. Dar toate acestea se faceau  in prezenta interlocutorului sau Emil Hurezeanu care nu avea nimic de spuns, parca avea gura cusuta. Eu cred ca este prea slaba   opozitia  in conversatie fata de acesti avortoni ai poporului nostru, pe care i-am catarat in fruntea noastra, pentru a ne stabili destinele noastre, ale unui intreg popor.  Ce sa mai zic de Popoviciu, care nu se poate abtine sa nu rida cind este la o emisiune, bineinteles de ce prosti sintem noi sa-l ascultam si sa il mai si credem, Hoara(care a revenit), Visan, Talmacean,  care  turuie si se tine de nas cind vorbeste de zici ca e scapat de la Balaceanca. Te uiti  ca la un comic si nu mai asculti ce turuie. Un asa  reprezentant al ilustrului sau stapin, se naste la 2000 de ani si atuncea mort.Asa ca mereu imi propun un Pa scurt, cu fraze impanate cu invective la obiect, adica la nebunia in care traim cu totii unii fara sa ne dam seama,(sa va asteptati de la mine).
continuarea pe http://odoricai.blogspot.com/

2 comentarii:

  1. Nu stiu daca iti ajuta la ceva...vreau insa sa-ti spun ca infuriati suntem mai multi...poate ne lipseste curajul...aici e" buba"! suntem obisnuiti sa suferim ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Tasha, eu am curaj dar nu am cu cine. De aceea scriu mereu, fara intrerupere.
    Nu stiu daca voi mai apuca schimbarea in bine, in tara noastra.
    Te sarut,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere