Valentine's Day

Valentine’s Day – cea mai mare porcărie comercială

Ce e valentine’s day?O porcarie.Un nimic.Nu exista.E inca un motiv sa cheltui bani aiurea.In primul rand, tampenia asta nu are nimic in comun cu Romania.A fost adoptata de comerciantii cu dinti de aur care spera ca veti urma ca oile curentul.La fel va fi si cu halloween(sau e deja) daca nu puneti putin rotitele si constiinta la lucru.Preluam din occident ce e mai prost.In loc sa preluam bunul-simt si conduita morala(pe care o aveam candva) preluam niste idiotenii.Ce se intampla cand sarbatoresti valentine’s day?Te transforma in ceva mai destept?Te simti american?Sau cum vine asta?Ca nu ma pricep deloc.Te transformi in Cetateanul v 2.0?Noi suntem in urma occidentului cu ani buni.In loc sa facem ceva sa ajungem la un nivel decent preulam alte motive de a cheltui, de a ne da importanti.Pe data de 14 februarie sunt alergic la orice forma de dragoste, la orice inimioara rosie, la orice trandafir, la orice vorba dulce, la orice cuvant in limba engleza.
continuarea,  http://negoias.wordpress.com/
http://singurafelina.blogspot.com/

7 comentarii:

  1. Corect! Important e sa importam. De la sarbatori la alimente de baza cum ar fi usturoiul care nu se mai produce doar se importa... Orice nu e romanesc e mai bun decat ce avem noi....

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru comentarii. De aceea am pus acest articol al domnului Negoias, ca mi s-a parut ca imi reprezinta si gindurile mele.
    Va doresc o duminica placuta!
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase postari ! Blogul tau este minunat !

    Eu sunt o bloggerita incepatoare , si am nevoie de putin ajutor pt a ma integra mai usor in lumea bloggerilor scriitori !

    Ai fi interesat/a de o promovare reciproca a blogurilor noastre prin bannare publicitare ?

    Astept un mail ( doryanna_324@yahoo.com ) in caz ca iti surade ideea si vorbim mai multe !

    Mult succes pe viitor !

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt de acord cu aceasta opinie, in general şi vreau să spun: Nu mă interesează Valentine s day! Dacă ne iubim, ne iubim în fiecare zi! Nu cu program... de la supermarket.

    RăspundețiȘtergere
  5. Stefania, nu acesta este blogul meu. Am alte bloguri eu. Am sa-ti trimit mail. Te sarut,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  6. Domnule Ionel Muscalu, aceasta este si parerea mea.
    Nu-mi place nici mie decit, ce este natural si din inima. O saptamina frumoasa va doresc,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere