ESTE "Prezent" si are Complici

Continuarea articolului : ESTE "Prezent"
NU este Pamflet ! Niciunul ! ESTE cruda si DURA Realitate a "Virtualului" !
Caci, SI "Virtualul" UCIDE !!!
TOTI suntem afectati !
~
SUNT foarte OBOSIT !
Din cauza Clonei, cred că am devenit ANOST, dar, mai ales pentru "ceilalţi Bloggeri" ... UN NEBUN de evitat !
Vă mulţumesc pentru că EXISTĂM !
Curând ... SE VOR "SPARGE" TOATE OGLINZILE, mai puţin ... ultimele DOUĂ !
Numai că NU sunt pregătit încă ... SĂ LE FOLOSESC !
DEŞI ... ELE NE aşteaptă ... DEMULT !

~

~
Cine să mă creadă CĂ AM FOST şi la Poliţie ! ("Nu ne ocupăm de NIMICURI")
Familia, colegii de servici ... mă "consideră" Nebun !
DE CE ? ... Pentru că NU am cedat ?!! ~ Nici măcar ... "nervos" !!! ?
După atâta timp ... ORICINE ar fi Clacat ... atac de cord, comoţie cerebrală ...
CREDEŢI că inventez ?
Vă "prezint" de-a valma FAPTE de COLABORAŢIONISM ! (sau, altfel spus: "complot să fie ! "EU" să nu mă alătur ?")
~
Apropo: O recomandare venita chiar ACUM (14:24) de la Radio Universul Prieteniei:

http://radiouniversulprieteniei.xplor.ro:8000/listen.pls
"Iubeşte şi lasă-te Iubit !"
~
A:

marți, 10 noiembrie 2009

Mi-a venit randul si mie sa ma iau la tranta cu o leaspa.Una mai usurica.Asadar,trebuie sa postez doua poze:una haioasa si una de suflet.Eu,care nu sunt clonat,am reusit performanta sa gasesc o poza care sa le imbine pe amandoua.Iat-o
Probabil tre sa argumentez.Asadar:
Poza de suflet:din cauza ei am umplut oglinda de saliva.Ma uit la aceasta poza si dau iar fuga la oglinda sa ma laud si ma admir.Daca sunt depresiv,arunc o privire aici si ma binedispun.
Poza haioasa:Mai e nevoie de explicatii?!?

Multumesc si pe aceasta cale Divinitatii ca nu m-a creat dupa tiparul de mai sus.
Aceasta leapsa trebuie sa plece mai departe la

Paul Gabor-nebunaticule,stiu ca-ti plac leapsele;
Gaby-daca are timp intre doua carti;
Little RED-daca are timp,cand nu-si conduce ....de Matiz

16 comentarii:
little RED spunea...
ia nu va mai luati de metizul meu, care nu e al meu, ca nici macar nu am poze cu el :))
eeeee, la naiba :P
Preluai leapsa :)) :P
10 noiembrie 2009, 12:37

elena marin-alexe spunea...
Tinere domn, recunosc: mai surprins total!
Cat despre eventualele urmari ale postarii tale, asteptam ecouri...
Sa fi iubit!
Multumesc pentru incurajare.
11 noiembrie 2009, 02:45

nakudo spunea...
corect---uncas...si eu ma iubesc mai mult de cands ajung sa apreciez daruri minunate a pus divinitatea in mine....
11 noiembrie 2009, 04:19

Gabyspunea...
ha:) Iar iti bati joc de mine. Mersi totusi prentru leapsa pe care evident o sa o preiau...evident de evident: daca am timp intre doua carti.
Poza e tare "draguta":)) Ca sa nu mai comentez de persoana.
11 noiembrie 2009, 09:22

Uncas spunea...
Little REd,nici nu cred ca vreau sa vad poze cu Matizu' respectiv.Nu ne luam de el,din contra il facem vedeta.
11 noiembrie 2009, 10:25

Uncas spunea...
Doamna Elena,daca era sa ma gandesc la urmari trebuia sa nu ma nasc...Daca am gresit cu ceva in afirmatiile mele de mai sus,imi fac mea culpa.Am gresit?Da?Chiar?
11 noiembrie 2009, 10:28

Uncas spunea...
Nakudo,eu ajung sa ma iubesc doar comparandu-ma cu monstrii,din cate vad eu
11 noiembrie 2009, 10:29

Uncas spunea...
Gaby,nu-mi bat joc de tine nici o secunda.Am prins doar un punct vulnerabil si normal ca profit de asta.Sper sa-mi citesti comentariul,cand lasi carteile jos,bineinteles
11 noiembrie 2009, 10:31

Gabyspunea...
Ha:) Greu si cu punctele astea vulnerabile. Daca-l stii pe asta probabil le stii si pe celelalte, lucru care nu pot sa-l afirm si eu.:D
11 noiembrie 2009, 11:15

elena marin-alexe spunea...
N-ai gresit. Esti spontan si curajos.Felicitari!
Si ai gasit doi in unu! Doar ca poza de suflet este mai mult ex..suflet....ca sa zic asa.
Un sfarsit de saptamana excelent iti trimit de la Vrancea!
13 noiembrie 2009, 02:06

Uncas spunea...
Gaby-afirmatie gresita.Probabilca te-ai gandit ca:
1.-sunt mai destept decat las sa se vada.Deci,m-ai suprestimat,deci gresit.
2.-am 349 de personalitati si tot atatea bloguri si am o groaza de probleme existentiale legate de merele din gradina.Gresit din nou,am o singura personalitate,foarte puternica(ha-ha).
Ar mai fi o posibilitate,aceea ca am citit prea multe carti.Gresit din nou
18 noiembrie 2009, 06:45

Uncas spunea...
Doamna Elena-multumesc pentru urari,le-am primit la inceput de saptamana da' nu-i bai ca le-am reportat pe saptamana asta.Si pentru dumneavoastra numai bine
18 noiembrie 2009, 06:47


DoarATAT spunea...
Wow bai incultule chiar ma s... la "p... " f.....-as in gura de excroc imputit tu ma clonezi? Uitativa bine in chilotii de pe voi ca sunt plini de c...t , si mirositi a pisat ..))))) pff... Si voi c......r cu bloguletele astea ce vreti sa va f..????..))) Hmm Nu ma faceti ca va clonez eu asa cum vrea p... mea "Sunt Clonat" si DoarATAT Va-m spus sa nu va f....i prin perdea ca mi se rupe o curea , Va f.. in sange pe totii bosketarii de blogari , nu aveti ce pune pe masa si o ardeti cu bloguri false..
da hai ca ma doare mina mincame-ti p... si la m..e....
DoarATAT

21 noiembrie 2009, 12:07

DoarATAT spunea...
Sa nu uiti nIciodata ca eu am "fost" "sunt" "voi fi" Destept ca te las de latri ca un catel de foame apoi primesti DUMA care o meriti ca ai o inima de caine , si rece la sange ca SARPELE ce Tot nu intelegi sa-ti vezi de treaba? Hai Ca acum ati vorbesc POliticos de alta data sa te inveti a scrie si scrie ce cultura generala ai!!! nu tot saruta oamenii.. in fund cu articole "CLONA" NEOM" DoarATAT " sunt deacord cu tine daca esti baiat gentil sa postezi si despre tine si puneti poza si cu coarne nunumai Dracii .....
Cu respect baiatule.....
DoarATAT

22 noiembrie 2009, 09:41

Uncas spunea...
Ooooooooo,cel mai iubit avorton din blogosfera isi face aparitia in stil de mare campion!Omule,nu te pot ajuta cum vrei tu,nu pot legaliza eutanasia.O perioada ai fost cuminte,ce ai patit,ai uitat sa iti iei medicatia?Imi spui de cultura generala cand tu n-ai pic de coerenta in exprimare?!?Vai,tu ce amuzant esti!"Cultura generala"-ai auzit sintagma asta pe la asistente sau doctori si ti-a placut cum suna?ca sa putem vorbi despre asta,ar trebui sa putem vorbi de cei sapte ani de acasa,nu crezi?Or,mi se pare mie sau ai fost dat de sase ani la scoala?
Lasand ironia la o parte,nu ma astept sa ma intelegi-asta e,tot tragi tu o concluzie-te rog,retine,TE ROG,ia-ti omule medicamentele la timp ca te distrugi.Nu de alta da-i pacat de tine.(Cahhhhhh).Spor la injurat

22 noiembrie 2009, 12:00

nakudo spunea...
uite ca ne puse la amandoi acelasi comentariu...cred ca ne-a perceput ca una si aceeasi persoana...tata uncas..adica eu..adica tu esti tu?adica...ha-ha-ha..pup uncas...inainte de recomdarea nebunului:))

22 noiembrie 2009, 22:13
~
B:

Tot la Uncas, de fapt, ca "antecedent ... la cele de mai inainte":


marți, 15 septembrie 2009
Sar peste "Articolul de Inspiraţie" care a atras "O Expiraţie", pentru a vă prezenta "vizita" Clonei :... Uncas, studiind "terenul de MÂZGĂ ... în care tocmai alunecase", "a produs" ulterior acea Leapsa ... de Fair Play ! ...

-
( )

(7) comentarii (doar ultimele 3) :

DoarATAT spunea...
Sugi p... fraere ce urat blog ai , ma pis pe sentimentele tale si o f.. pe mata in c.. de fraer imputit vezi ca ai sa mori ca Iorga , Si nu uita in primul rand ca ai sa ai o viata de nefericit ca ai , sa mori strangulat ca Robert Calvi in Anglia..
Asa mai usor cu tupeul asta de besina si raie capreasca ce esti!! nu te vezi cine esti?
Daca dau ochii cu tine esti mincat de guster:))))) si nu numai dar daca te f.. in c.. si te rad in cap ce zici?

3 noiembrie 2009, 04:05


DoarATAT spunea...
Apoi sa ati zic din nou nu mai fa atata Laba , ca nu esti instare sa ati gasesti o fetita cuminte si linistita. tu nu vezi parca esti drogat nici nu stii sa scrii , in primul rand atat ai o papusa umfata cu pompa si faci dragoste vai... de tine mie rusine sa public asa ceva. Bagatias p... in c.. de muist mi se pare ca tu esti acela care te am f...t in c.. pentru 10 lei in gara nord din Bucuresti in toaleta.. rusine rusine rusine...

3 noiembrie 2009, 04:15

Uncas spunea...
Ma "onorezi" cu vizita ta!
Stii,sunt ras in cap deja,asa ca te-am scutit de o treaba.
n-ai decat sa injuri cat vrei,oricum nu faci acordul intre subiect si predicat.Cat despre barbatia ta,despre cat de mult ai vrea sa ai fata in fata,ma indoiesc.Daca intr-adevar ai avea nitel testosteron(e un hormon masculin,ma indoiesc ca poti sa-l pronunti fara sa te balbai)nu te-ai ascunde in spatele unei tastaturi,batand campii.Imi vine sa rad cand vad de agramat si incult esti.Tu nu cumva trebuia sa fii la Balaceanca?
Pana maine seara cand vin de la munca ai timp sa mai tragi o portie sanatoasa de aberatii,poate putin mai originale de data asta.Spor

4 noiembrie 2009, 11:41

Trimiteţi un comentariu

~
C :

Acum, de-a valma, comentarii făcute la "ăla", de câţiva bloggeri ! Unii nu-şi dau seama că AU AJUNS la "ăla", crezând că mi se adresează ... au "plasat" COMENTARII preţioase pentru mine, dar care s-au pierdut ! Alţii ... "mă spurcă" TOT pe mine, dar, să lăsăm comentariile să vorbească de la sine :
~
titaniumgirl@sncglobal.net spunea...
DoarATAT has left a new comment on your post "PREA MULTE SCHIMBARI!!!":
Cind ai sa scoti vulturul acela de mai sus,!! te voi lasa in pacea ...asfel voi comenta prin diferite bloguri ca esti o clona genetic di blogar! intelegi?
DoarATAT : "sunt Clonat
Acesta a fost commentul care mi l-ai lasat pe blog. Am ramas foarte impresionata! Problema sta in felul urmator...iti recunosc dreptul la parerile dumitale...si chiar daca dumneata nu respecti parerile altora, trebusoara asta te priveste. Esti liber sa faci ce vrei. Trebuie insa sa te dezamagest...nu ma tem nici de dumneata si nici de cel caruia ii slujesti.
Sa ai un weekend plin de pace.
7 noiembrie 2009, 09:04


DoarATAT spunea...
Multumesc mult din suflet pentru comentariul lasat -
weekend plin de pace.
asemenea! pe curand!!!
7 noiembrie 2009, 09:59

elena marin-alexe spunea...
Multumesc pentru comentariul lasat pentru mine pe blog la kis.
Eu nu ti-am facut nici un rau si nu te-am jicnit niciodata.Nici n-o s-o fac.De ce te porti atat de urat?
Dumnezeu te iubeste!
8 noiembrie 2009, 10:22

Dan Gheorghe spunea...
gripa porcina. inca un banc prost la adresa umanitatii. ar fi un banc bun, daca n-ar suferi sau n-ar muri oameni. ma intreb in ce laborator din lume a fost fabricat virusul? ca multi altii...
9 noiembrie 2009, 05:12

Comentariu şters
Această postare a fost eliminată de către autorul său.
4 decembrie 2009, 08:28

heramariana spunea...
Acum după ce am reuşit să dau de proprietarul spaţiului virtual 100 RO, nu mai dădeam de tine...
Nu ştiu dacă eşti tu sau clona ta, ha,ha,ha...
Vezi că ti-a trimis OMUL, învitaţia de a fi autor pe 100Ro, sper că nu vei veni cu perversiuni, că o să ieşi tot aşa de repede...
Îmi place familia ta, să-ţi trăiască!
Aş vrea să văd şi ceva lucrări de pictură, dacă am reţinut bine cu aşa ceva te ocupi.:)
17 februarie 2010, 12:25
~

Ancuţa Ion spunea...
Nene, zi ce vrei. D-aia nu mai plouă pe acoperişul meu.
P.S: Nu ştiu ce am comentat de te-a deranjat, da' nici nu mă interesează.
16 aprilie 2010, 05:21
~
Stefan Stoica
spunea...
Esti un om ce isi iubeste familia. La 00:37 poza cu tine, la 06:37 poza cu fufa de ma-ta. De ce nu l-ai pus si pa tac-tu? Aaa scuze, am uitat ca nu-l cunosti. E posibil sa fiu chiar eu, asa e.
30 noiembrie 2009, 04:07
~
Stefan Stoica
spunea...
Ba boule, se scrie CE-I!!! Da' ce sa stie un dobitoc analfabet ce a trecut clasa ca facea ma-sa muie la profesori!
30 noiembrie 2009, 04:09
~
Uncas spunea...
Stimate domn,cea mai mare dovada ca natura are umor englezesc esti dumneata:trebuia sa fii intr-un borcan cu formol la Institutul Mina Minovici,la stadiul de avorton,nicicum o fiinta vie.Faptul ca ai blog nu inseamna ca ti se da dreptul sa intri cu picioarele in casele altora,asa ca ramai la tine pe blog si injura cat vrei.
Apropos masculule,femeia ta ce face in timpul partidelor de amor nebun?Cumva citeste ziarul sau schimba programele tv,in timp ce tu te muncesti acolo ca un domn?
Daca esti intr-adevar chinuit de hormoni spune si poate te pot ajuta.Dar nu-ti mai masura puterile cu femei,domnule accident genetic!
1 noiembrie 2009, 09:1

Stefan Stoica spunea...
Esti atat de prost ca stai cu supozitorul dupa ureche si te intrebi unde ti-ai bagat pixul!
30 noiembrie 2009, 04:10
~

Rodica Botan spunea...
Domnule Gheorghe...mi-ai lasat un comment pe blogul meu. Nu eram insa sigura ca ai sa revii sa citesti raspunsul meu, asa ca aduc aici si commentul ce l-ai lasat si raspunsul meu. O zi buna.....................
DoarATAT said...
Daaaaaa... woaw ce femeie de rahat esti cam apari , mereu de unde tot scoti astea articole? adevarul ca acolo este satana cu acele lucrarii false mintal.........
fraerii & cacatoi cu hirtiuta dupa eii in buzunar...
30 October, 2009 15:41

Rodica Botan said...
Doar ATIT...am citit de citeva ori rindurile pe care le-ai scris pe blogul meu. Multe lucruri mi-au trecut prin minte citindu-le.
Primul impuls a fost unul de ...gospodina. Sa sterg imediat si sa curat. Apoi m-am dus sa vad cine este autorul. Cu asta am rezolvat mai multe lucruri; nu numai ca am aflat cine scrie, dar am aflat si cine este aceea persoana (din propria-ti descriere)...asta m-a ajutat sa inteleg si motivul acestei izbucniri pasionate.
Dumneata esti ateu...Nu inteleg insa de ce te declari si anticrist si am mai vazut si pe satana pe ecranul computerului pe care lucrezi. Din cite stiam eu, ateii nu cred in nimic...Daca nu crezi in nimic...anticrist nu exista pentruca n-a existat nici Christos si nu exista nici Dumnezeu. Nu ti se pare logic?
Deci m-ai lasat un pic confuza. Poate iti mai faci odata socotelile si decizi daca sau nu esti ateu? Nu poti sa fi scamator si sa nu stii face scamatorii, muzicant si sa fi afon, sa nu sti sa cinti, intelegi? Nu poti fi deci nici ateu daca nu crezi in fiinte ceresti, duhuri, spirit, suflet...
Ok...Daca te consideri anticrist si te delectezi cu pozele lui michiduta...poate esti satanist. Dar daca ai fi satanist...nu i-ai nega existenta...ca doar ai zis ca esti ateu si deci nu crezi in nimic...Trebuie sa te hotaresti acuma ce esti...ca banuiesc cit ti-este de greu sa nu ai o identitate stabila...................
Acuma aflind cine esti si de unde vii, ma pot adresa si comentariului care mi l-ai lasat.
N-am sa-l sterg pentruca e valoros. N-am stii niciodata cit este intunericul de intunecat daca n-am cunoaste lumina.De fapt intunericul nici nu exista ...stiai asta? Intunericul este un fel de ateu...este un fel de ...nimic...este doar lipsa luminii. Binele nu l-am stii daca nu am cunoscut raul. Si frumosul n-ar fi atit de minunat daca n-am fi vazut cum arata uritul...
Dumneata nu ai de unde sa ma cunosti; totusi ti-ai permis sa ma judeci. Dar ca m-ai judecat pe mine e un fleac. Ti-ai permis sa spui ca nu exista Dumnezeu si banuiesc ca ai facut-o folosindu-te de aceeasi metoda "stiintifica"...ce ai folosit-o cind m-ai categorisit ce fel de femeie sint. Te las sa tragi concluziile singur. Argumentele mele au valoare pentruca prezinta realitatea...dumneata ti-ai etalat doar ...ce ai avut.............
Si sa-ti raspund la intrebarea despre articole...de unde le scot?! Uite...stau asa si ma gindesc...si gindurile produc alte ginduri...Cind gindesti de bine, gindurile sint vesele si ...sporesc. Fiecare dam din ce exista din noi. Sintem ca niste ulcele de pamint. Ai sa iei o ulcica si ai sa torni din ea...si o sa curga numai ce exista inauntru. Din adincurile inimii ies simtamintele, iar mintea le transforma in cuvinte si ori scrise ori spuse, vorbele se aduna si se joaca pina construiesc fraze. Si frazele care se plac se aduna si construiesc idei... si de acolo ies articolele. Dumneata cum reusesti sa scrii? Care este procesul? Realizezi ca fiecare da...numai ce are?
Dupa cum vezi...satana nu-i pe-aici, n-are rost sa-l mai cauti ca-ti pierzi vremea de pomana. Am vazut ca vine citeodata...dar nu-i place sa stea mult. Se stropseste si pleaca.
Despre hirtiute iara nu stiu nimic...poate ma dumiresti. Ei...si cam asta este tot ce am de spus vizavi de commentul dumitale. Iti multumesc de vizita.
30 October, 2009 17:43

30 octombrie 2009, 17:47

kis spunea...
vrei sa iesi din anonimat si nu stii cum!
la 53 de ani esti demn de mila!
ma gandeam sa sterg cuvintele ce le-ai lasat dar le mai las sa vada si altii , sa le fie mila de tine.
Si mai zici ca esti pictor? ce pictezi ? mahalale de bucuresti!
poate totusi mai sant sperante pentru tine!
31 octombrie 2009, 07:18

EdUaRd spunea...
esti prea tare pentru secolul acesta....moartea e la scara blocului si tu incepi sa crezi in muste care crezi ca te vor slavi...
31 octombrie 2009, 13:17Blogger

Stefan Stoica
spunea...
Moartea-ntreaba de tine/Stiu ca nu-ti convine/E placerea mea/ Totul ti se trage de la prea mult bine/Am o presimtire ca patesti ceva. Adica sa ti-o iei in dinti si sa fugi repede ca daca te prind iti smulg mana si ti-o infing in c.. .
30 noiembrie 2009, 04:13
~

Stefan Stoica
spunea...
A descoperit fraieru' youtube. Maine-poimaine descoperi si hi5. Asa e cand ii dai jegosului calculator. Prima data te-ai si speriat, ti-era frica sa nu te curentezi, ai vazut atatea butoane...
30 noiembrie 2009, 04:15
~
Comentariu şters
Această postare a fost eliminată de către un administrator de blog.
3 noiembrie 2009, 09:59

Stefan Stoica
spunea...
Ba gainat, cartea se scrie cu un singur e. Cacareaza murata.
30 noiembrie 2009, 04:16
~
criss spunea...
Buna ziua,
ce face blogerul meu fidel?
Imi place ce reclama iti faci blog-ului tau, mentionand ca nu e al tau :).
Ai dreptate, nu este al tau, este blog-ul lui Rosca Cornel :)
Te pup si incearca sa ma ierti ca nu te-am mai cautat prin blog-uri
(care nu-ti apartin), dar am avut multe examene in vara asta.
Te pup si spor la treaba.
15 iulie 2009, 07:46

Dumitru Negoita spunea...
Aveti multa dreptate sa va suparati, asa de rau. Dar nu mai poate fi mult, pana departe.
Si atunci umorul amar de astazi, sa speram ca va fi cu, mireasma de... tei! Nu de ... clei!
Va doresc numai bine,
si vremuri mai bune.
15 iulie 2009, 10:21

Uncas spunea...
nu mai posta Parazitii,ca nu te reprezinta,domnule accident genetic
1 noiembrie 2009, 09:21
~
ada-ada spunea...
Eu am facut ochisori pe aici cand treaba asta cu Ceausescu se terminase! Tot ce stiu este doar din spusele celor din jur dar am sentimentul ca si dupa 20 de ani inca mai este retinerea aia de a vb despre "binele-rau" !Vorbele ies asa cu o usoara nostalgie , o parere de rau o ciuda ca nu mai e si un sentiment urat ca s a terminat! Se va termina in Romania adunatura asta de chestii din suflet?
9 iulie 2009, 15:19
~
gabriela spunea...
melodia este interesanta,dvs credeti ca cei din europa nu stiu ce se intampla la noi in tara,eu cred ca stiu si profita pe urma noastra.
28 iunie 2009, 06:05

DoarATAT spunea...
Aoleuuuuu, stie prea bine dar se face ca ploua si ca nu baga treburle in seama... Dar oricum noi suntem un popor Virtual si puternic.
Ne pastram Respectul si Educatia parinteasca ....
multumesc gabriela de vizita...
28 iunie 2009, 08:40
~
Cornelius,
ATENTIE la EdUaRd, anul trecut ... l-am "vizitat" sa-l intreb DE CE MA INJURA pe mine:

" DoarATAT spunea..." !!
dar, ajuns pe pagina lui (a lui
EdUaRd) ... M-A VIRUSAT imediat ... de a trebuit SĂ SCOT din priză CA SĂ Scap "din încleştare" !
~
AŢI "Observat" DIFERENŢA ???
La Avatar, este mai UŞOR: fără să accesaţi, doar "aşezaţi" mousul peste ŞI VERIFICAŢI adresa de Profil !! ~ AŞA trebuia să procedeze şi domnul Adrian Fratila !
Ca "să se RĂZBUNE", a preferat SĂ MINTĂ !

Urmatorul articol se va intitula:
"Se poate presupune": Clona este Adrian Fratila !
~
După CARE ÎNCETEZ Activitatea ... la mine ... FORMAL !
Voi reveni la "Virgulele mele", voi face "Rostogoliri" ... şi CÂND voi avea TIMP ... VOI COMENTA ... la alţii !
Dacă "tot" sunt ANOST ... VOI înceta să mai "gândesc" ! Voi "plasa" comentarii STANDARD:
-- Mi-a plăcut articolul şi Blogul. Frumoase.
-- Interesant !! Foarte ! M-aţi surprins !
-- Da ... aşa este, numai că, uneori ... e taman pe dos.
-- Îmi pare sincer rău ! Aşa dură este Viaţa, uneori !
-- M-am înecat de râs. Săracu ... mă mir că n-a făcut ... PLICI ! :))
-- Lăsaţi, că trece ! ... eu chiar am folosit procedeul: ZÂMBEŞTE ! ... este uimitoare eficienţa !
-- şi alte blabla-uri !!

~,

Un comentariu:

  1. Bună Ziua !
    Of, Doamne Dumnezeule !
    ~
    Chiar NIMENI ... nu a "dorit" să SPUNĂ ceva, orice !
    ...
    duminică 2 Mai !
    În 1971, de 1 Mai ... murea tatăl mamei mele (tataie), la 9 ani ... după mamaie !
    În 1999 (înainte de "Eclipsa" pentru care îşi cumpărase "ochelari" !), murea tăticul meu ! La 9 ani după mămica !
    "Ăştia" AU FOST "ai mei" !
    ...
    "Ai noştri", ai ACESTEI ŢĂRI, SUNT toţi MORŢII ei !
    Toţi ... AU FĂCUT "ceva ... mai mult sau mai puţin BUN" pentru ea ! Pentru România !
    Ultimii ... AU MURIT ARŞI !
    Dumnezeu să-i odihnească pe toţi, AŞA cum doreşte EL, Divinul, Inefabilul, Increatul, DUMNEZEU ÎNSUŞI !
    (Of, paradox nenorocit !)
    Aceşti ÎNGERAŞI ... tocmai PRIN FOC ... AU FĂCUT DEJA ... pentru ŢARA LOR, România ... MAI MULT BINE (Doamne IARTĂ-NE !) decât "binele" politicienilor ultimilor 21 de ani !
    ~
    JOSNICIA actualilor "guvernanţi" este ... NIMICITOARE !
    JOSNICIA actualilor "tătuci", aflaţi ÎN TANGAJ Real, este (poate) ... CRIMINALĂ !
    Eu ... am "încetat" să mai JUDEC ! Este o calitate TRĂITĂ ... sub tirania "Clonei" ! Mai am şi alte "calităţi CĂPĂTATE Forţat" ... în perioada de maximă influenţă nefastă ... din partea Clonei ! NU vă doresc SĂ TRĂIŢI experienţa mea !
    Dar ... ACOLO UNDE ESTE DURERE, acolo unde este SUFERINŢĂ ... ACOLO să NU VĂ Feriţi ... să lăsaţi O VORBĂ BUNĂ !
    Căci ... VOUĂ v-o adresaţi !
    ... gata! v-am "dojenit" destul ! Din punctul meu de vedere ... toţi care CITIND ... NU AU COMENTAT, ... poate că "au rămas repetenţi" ! EU NU MAI POT SĂ TAC ! v-am aşteptat aproape 4 luni !
    Eu mi-am învăţat lecţia ! Şi-mi dau seama ... CÂT DE TRUFAŞ ... sunt încă !
    ~
    VĂ IUBESC !
    Dumnezeu să ne Binecuvânteze cu Iubire, Sănătate, PACE şi Armonie !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere