Tu cît mai ai?

Titlu: Tu cît mai ai?
Autor:: Flavius
Articol: Mi se pare imbecilă şi agasantă "reclama" care bîntuie pe aici, pe net, şi care te îndeamnă să mergi să-ţi verifici data morţii. Anunţul "Află data morţii tale" atît de prezent în te miri ce colţ de Google credeam că va prevesti vreo campanie a cine ştie cărei faimoase companii de pompe funebre şi i-aş fi acordat un premiu de originalitate la categoria lugubru. Da de unde! Chestia e că linkul cu pricina chiar te duce la un test unde poţi verifica în cîţiva paşi "cît timp mai ai"! Bineînţeles că n-am fost curios să aflu mai ales că "investigaţia" e pe bani! Dincolo de faptul că mi se pare respingătoare (şi prin asta, desigur, atrage!) eu unul nu pricep rostul acestei chestii. Merg pe românescul "ce ţi-e dat în funte ţi-e scris" şi cred că gîndesc asemeni majorităţii conaţionalilor mei care, azi, s-au înghesuit să se vaccineze de… frică şi cu… simţ de răspundere … Prefer, fiindcă tot am, găsit aiureala asta postată, cu schepsis, normal(!) undeva lîngă Cioran, să-mi văd de-ale întrebărilor vieţii, deocamdată, fie şi în context cioranian. Ceea ce le şi recomand amatorilor de glume sinistre, poate chiar şi… agenţilor de asigurări! ;) . Ah, da, ştiu acolo e vorba de calculul unor riscuri şi de atenţionări privind modul nostru de viaţă defect. Da, am înţeles – mă păzesc oricum în limite rezonabile – şi asta nu-mi schimbă prima impresie privind… "advertisingul" afacerii cu pricina. Şi, apropo de Cioran, am ales, în context, asta: "Moartea este ceva scîrbos, este singura obsesie care nu poate deveni voluptoasă". Normal, mai sunt multe altele, mai lirice, pe care le prefer oricum…
Toate cele bune!

http://flaviusobeada.wordpress.com/2010/01/09/tu-cit-mai-ai

Un comentariu: