PACALICII-PACALITI, LA NIVEL INALT!

Aseara m-am uitat la televizor, la stiri.
Azi de dimineata, am citit articolul "BUFONII", da mi s-a parut prea fin cuvintul "bufoni" a lui GROSSO MODO, le-as zice PACALICII.
Ei sunt PACALICII-PACALITI, care vin sa ne pacaleasca pe noi!

Nu ma pot abtine, si strig:URA!!!
Uite-l pe Andrei Gheorghe ce sus a ajuns,"LA NIVEL INALT", daca la una din emisiunile lui, un "HOPA MITICA", a cazut in cap si s-a ridiCAAAT!
Oare de aici i se trage si la Gheorghe? Ori i se trage de la o alta faza si se v-a lupta pentru a obtine, pentru popor, niste bani-buni, pentru niste "droguri usoare"?
Asta nu-i ideea mea , nici a lui Gheorghe, ci a lui Base si a fiicei lui...
De fapt chiar ne-ar trebui niste "ceva anestezice", sa nu-i mai vedem, sa nu mai stim nici de ei, nici de noi...
De DAN BITTMAN, imi pare chiar rau ca a primit aceasta oferta dezinteresata, de la ministrul de finante. Si acum vine sa se explice, ca pe mine nu m-a convins deloc necesitatea faptului ca vrea sa ne pacaleasca cu bla-bla...El circula pe strada, si vede multi oameni, sta de vorba cu ei, dar desigur nu traieste ca un roman de rind.
Imi place cum cinta Dan Bittman, dar de acum va cinta in struna lui Vladescu si asta nu-mi place...
Vladescu mai bine sa-si fi luat drept sfatuitori: un taran adevarat, un somer si o gospodina, sa vada necesitatile adevarate ale romanilor si apoi sa mai ia niste decizii, la nivel inalt.

3 comentarii:

  1. PACALICII-PACALITI! Ce mi-a placut asta! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca si voi ati jucat "pacalici", sau a disparut jocul acela?
    Asa cred eu, ca ministrul Vladescu, i-a luat pe cei doi, consilieri, doar cu speranta ca ii pacaleste, iar ei ne vor mai pacali pe noi, care-i indragim, cel putin pe Dan, sigur...Si asa va trece timpul, cu vagi sperante...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, este o incercare de distragere a atentiei de la problemele cu adevarat importante si de la necazurile ce probabil ne asteapta...

    RăspundețiȘtergere