Jocurile vietii



  • Am ramas acelaşi copil, care aruncă piatra într-o casuţă a şotronului şi sărind într-un picior, împinge piatra dintr-o căsuţă in alta. Mereu atentă sa nimerescă în căsuţa desenata cu o alta culoare, diferită, cu un punctaj mare. Concentrată să nu se dezechilibreze şi să-i ia altcineva locul. Am aruncat de multe ori în afara jocului si m-am impiedicat de propria piatră, am si căzut, locul mi-a fost furat de mai multe ori decât era nevoie...dar am contiunuat să joc, chiar şi azi.
  • Ţară, ţară vrem ostaş e jocul meu de sacrificiu... singurul loc în care sunt prizioner este însăşi sufletul meu, unde nu poate nici un ostaş să facă dreptate şi să ma descatuşeze.
  • Imi place sa ma ascund in locurile ce-mi trezesc amintiri şi ma amuza cel care ma cauta, nu se gandeşte că sunt acolo, unde totul a avut sens odata... mereu câştig la v-ati ascunselea!
  • "Baba oarba" înca este o mască ce-o port în faţa trişorilor!
  • "Omul negru" se pilmbă prin mintea mea, de multe ori imi joacă feste, şi-mi tulbură liniştea.
  • Mai nou am învăţat sa joc "sah", sunt pregătită sa dau sah mat si prin cuvinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu