Iubire neconditionata

La intoarcere ne-am oprit la Negresti sa-mi vad animalutele,nu pot sa va spun cat de fericite au fost!
Doamne m-a cuprins asa un sentiment de mila fata de ele ca mi-a venit sa plang,si cred ca am si lacrimat cand nu m-a vazut fiica-mea,ca nu-i place sa ma vada trista...
Sissi,birmaneza si Tano,motanul corcitura,au iesit in strada s-o intampine pe fiica-mea,se frecau de picioarele ei si n-o lasau sa inainteze...apoi a sarit Pio rottweilerul s-o intampine...cata bucurie!daca ati fi vazut,ati fi fost miscati de scena...credeti-ma!
Le las mancare la vecina si ea le da zilnic,dar de mangaiat n-am gasit pe nimeni s-o faca...Pio este temut de vecini,in curtea lui nu intra nimeni...si Doamne,cata nevoie are si el de mangaiere,noi asa l-am invatat,stateam pe balansoarul din curte vara si el sub  balansoar,mergeam la masa din curte el sub masa...peste tot ma urma...acum l-am parasit...ce sa fac  cu el la bloc?nu i-ar mai place nici lui,sunt convinsa de asta,pentru ca el are o curte mare la Negresti,si n-a fost nicio zi legat...
Cand am  intors masina si am plecat,a sarit pe poarta ,scoatea niste sunete a jale,mi s-a rupt inima...i-am spus Biancai:
-Nu pot sa le mai chinui mult asa...astea o sa moara fara iubirea noastra...







-Mi-e mila si mie mama...dar ce sa facem? unde sa-l ducem? cui sa-l dam? cine ia un rottweiler de 5 ani?...nimeni...astia se cresc de mici sa stie de stapin...
Asta inseamna iubire neconditionata,ce pot oferi aceste biete animalute,care se bucure numai cu franturi de iubire din partea noastra si in schimb dau tot ce au  ele mai bun....fidelitatea lor.

4 comentarii:

  1. Da,mi-s tare dragi,dar sunt singuri de la moartea sotului meu....:(
    Sissi a fost aici la apartamentul din Satu Mare dar,cand a avut puiuti,Tasha,i-a admirat,dar ea furioasa a sarit la ea si i-a zgariat retina,am fugit innebunita la veterinar,noroc ca n-a fost grav,si noroc ca eram acasa...apoi am pedepsit-o...am exilat-o la Negresti...si ma doare sufletul cand o vad cum se freaca de mine si cum fuge dupa masina cand plecam...:(
    Vara stau pe acolo mai mult,iarna doar asa,in trecere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu o pisica si doi caini la ai mei. Si desi nu duc lipsa de atentie si iubire, de fiecare data cand ma duc pe acolo se alinta de parca nu ar mai fi facut-o de mult. Si sunt atat de entuziasmate incat am impresia tot timpul ca nu ma joc destul si ca ii dezamagesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te inteleg,mie mi s-a rupt sufletul cand am plecat...imi venea sa plang!am jurat ca nu mai cumpar niciun animalut,ca uite ce patesti!Cine s-a gandit ca sotul meu va muri asa tanar?..la moartea lui au murit o femela cocker spaniel si o pechineza..poti sa crezi asta?le-am gasit moarte in acelsi loc,iar Pio Rottweilerul a urlat toata noaptea dinaintea mortii lui..

    RăspundețiȘtergere