Esti prea sus!




- Vreau !
- Ce?
- Sa…..revii. Sa iti dedic fiecare noapte, sa simt inca o data cum ma mangai pe inserate.
- Nu stiu daca….
- Nu stii daca te vei putea intoarce. Dar stiu ca te iubesc. Acum esti in cer, iar de acolo imi strigi cuvinte de suflet. Dar tu, tie cine ti-a permis sa pleci de langa mine? Nu intelegi?
- Sterge-ti lacrimile…..imi provoaca atata suferinta. Am plecat pentru ca, asta mi-a fost destinul.
- Nu e o explicatie suficienta pentru inima mea. Destinul nu poate fi atat de crud cu fericirea. Destinul ne-a privit seara prin fereastra aburita in timp ce ne iubeam, urmele degetelor lui desenau literele zambetului pe flacarile din semineu… Nu destinul ne-a despartit.
- Nu suntem despartiti…inca sunt alaturi de tine.
- Dar esti…
- Sunt mult prea sus pentru a ma putea vedea, sunt mult prea sus pentru a ma putea simtii…
- Prea sus ca sa te mai aud, prea sus ca sa imi simti rasuflarea, prea sus ca sa iti mai simt parul ud. Esti prea sus. Nu pot ajunge… Esti atat de sus incat nu pot plange….
Nu este niciun mister: te-ai ratacit in cerul din ochii mei. Alergi descult in cosmosul dintre pupilele mele, imi vindeci mirosul de necunoscut si imi alini seara gandurile.
Esti prea sus….
Dar niciodata atat de sus incat sa nu te mai iubesc. Auzi? Esti sus,…dar ma auzi.







Westlife - My Love
Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii: