Egon Schiele-da, e erotic, dar e senzational











M-am prins eu ca e cazul sa ma apuc de licenta. Ma gandeam sa impartasesc treaba asta cu voi. Si ma mai gandeam ca e cazul sa mai fac un post despre arta. Am sa fiu in pas cu timpurile si am sa fac un 2 in 1.
Eu fac sticla la facultate. Si cum nu-mi surade ideea de a face un recipient sau ceva ce a mai fost facut, m-am gandit sa ma arunci intr-o chestie MARE. Pentru mine e mare, fiindca e proiectul de licenta, fiindca e o chestie care-mi place, fiindca nu am mai vazut-o la nimeni, fiindca inseamna mai mult decat "eh, o sticla misto", fiindca e o provocare.
Hai mai intai sa il prezit pe Egon Shiele. Artist austriac, născut la 12 iunie 1890 în Tullin. El si Klimt, artisti extraordinari si prieteni. E pasionat de nuduri si erotism, are o linie extraordinara, un simt al culorii senzational, intelege natura umana la un nivel la care majoritatea doar viseaza. Omul asta are un stil cu totul si cu totul aparte, il recunosti din 20 000 000 000 . Mie imi place. Mult. L-am cunoscut acum ceva timp, in liceu, dar am inceput sa-l inteleg ceva mai tarziu. Pana una alta, dezvolt o mica obsesie pentru lucrarile lui.
Vreau sa transpun in sticla o lucrare de-a lui Schiele. La inceput m-am gandit sa fac eu una, din capatana mea, cu manutele mele. Dar m-am gandit mai apoi ca mi-ar fi mai usor si mai la indemana sa incerc o interpretare. Plus ca-mi si place foarte mult. Buuun, sa incepem. Vreau sa fac o lucrare 2D sau 3D, marime naturala, vitraliu cu interventie de gravura. Poate si ceva metal pe ici pe colo. Pana imi termin documentarea mai e, pana imi fac schitele mai e, pana fac lucrarea propiu-zisa e si mai mult. Dar m-am entuziasmat.

2 comentarii:

  1. ce faine is...ai talent femeiooooo...ce mi plac:P:P
    abia ast sa te cunosc:)

    RăspundețiȘtergere
  2. OOOoo nuuu, sa nu se inteleaga gresit. Asta-i Egon. N-am ajuns sa desenez ca el inca. Dar ma inspir de la dansul pentru licenta.

    RăspundețiȘtergere